#1
ja dat vaage effect is al wel weg daarom heb ik na deze reacties maar besloten een lange tijd te wachten, zelfs tijdens m'n space voel ik me blij, kut, blij, kut, blij, kut en zo gaat dat eigelijk door
ik denk dat het slim is om maar is wat anders te gaan gebruiken
kan ook heel leuk zijn ben ik weer 8er gekomen ![:grin:]()
ben trouwens nog niet echt depressief geworden de volgende dag, alleen als ik doorhaal en me prikie werkt uit, maarja dat zal wel nooit meer over gaan
en sta aardig veel te staren de dagen erna,
kan ook heel leuk zijn ben ik weer 8er gekomen ben trouwens nog niet echt depressief geworden de volgende dag, alleen als ik doorhaal en me prikie werkt uit, maarja dat zal wel nooit meer over gaan
