ik had afgelopen 17 juli xtc genomen op een festival, geweldige avond gehad, op 2 en een halfje (die niet echt meer werkte, hoe kan dat eigenlijk)
maar nu belde mijn vriend end ie wil met een ander stelletje een avondje chillen op mdma in de natuur. ik weet dat het geweldig is, maar ik wil 2 weken later weer pillen doen op een festival. Zou dat consequenties hebben, qua hoe het gaat werken op dat festival (dat het minder is/minder lang duurt)
iemand die het weet? want ik twijfel omdat het allemaal zo kort na elkaar is..
Blijf er gewoon nuchter bij, en ga lekker genieten op je festival. Of Ga aan de alcohol op je festival, en spacen met je vrienden.
Ik zou t niet direct na elkaar doen... Het kan wel hoor,maar denk dat je lekker opgepept gaat zijn ipv het space-effect
JA dan sta je idd meer strak dan dat je het space gevoel heb ik spreek uit ervaring...
hmm ja dat had ik op ilovetechno ook, had ik het de week ervoor nog gedaan en toen had ik sneller een chillmode.. hm..
Als je buiten deze gebeurtenissen altijd meer pauze nam, dan maakt deze pauze van maar 2 weken niet veel uit. Ik heb het ook ooit 2 fuiven na elkaar met maar 2 weken pauze gedaan en dan 2 weken later, 2x op een week. Veel verschil merkte ik niet, het waren pills van 130mg. Natuurlijk als je zo te lang door gaat ga je wel verschil merken, maar ik wil maar zeggen dat 1x geen kwaad kan. Maar probeer het niet te vaak
na mn 1e x heb ik het 5 weken achtermekaar gedaan,, nooit last gehad van datie minder werkte ofzo
heb ook wel eens meerdere dagen achter elkaar xtc gehad, alleen de kater is dan zo kut -.-
Idd probeer het niet te vaak . Hou daarna toch een maand pauze . 8 weken zou eigenlijk perfect zijn . Even alles een beetje laten herstellen . Als je het kort op elkaar wil doen . Kan je best wat 5htp slikken zo'n 400mg per dag . 3 dagen voor het gebruik , en 3 dagen na het gebruik . Vitamine c zou de schade aan de hersenen kunnen BEPERKEN , niet ongedaan maken .
niet doen dus...heeft geen zin...je serontonine is nog aan het herstellen...het zal zeer tegenvallen
ga lekker aan de alcohol en/of wiet
Een reactie plaatsen
Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.