Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums3 dagen intensief gebruik

3 dagen intensief gebruik

8 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
W
Woodyx123Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Voorbije weekend was het weer weer Pukkelpop, een knaller van een feestje, en heb me daar 3 dagen effe volledig laten gaan (rond de 25 pillen, ben er niet trots op). De vorige keer was alweer 3-3.5 maand geleden. Als ik nou weer 3 maanden zou wachten, is mijn koppie dan weer volledig herstelt van deze aanslag? Heb de dagen na het festival wel veel anti-oxidanten (a,c,e) en vitaminen geslikt en ben nu een weekje aan het kuren.
D
DebrisLid
01-01-2024, 00:00
#2
Je overleeft 't wel.
t
tomz0rLid
01-01-2024, 00:00
#3
Onherstelbare schade kan al ontstaan na een dosis van 210 mg in een periode van 12 uur. Echt goed voor je is het dus niet.
Over 3 maanden kan je best een pilletje nemen, maar hou het dan ook bij 1. Die 5 uurtjes lol moeten je hersenen waarmee je de rest van je leven nog moet doen niet naar de klote helpen :wave:
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#4
Debris zei:
Je overleeft 't wel.
Klik om te vergroten...


Ik zie in jouw did lijst: mdma (roken) ?? Hoe rook je dit en zal je daar wat meer over kunnen vertellen? Puur intresse hoor..
D
DebrisLid
01-01-2024, 00:00
#5
TrippyShit zei:
Debris zei:
Je overleeft 't wel.
Klik om te vergroten...


Ik zie in jouw did lijst: mdma (roken) ?? Hoe rook je dit en zal je daar wat meer over kunnen vertellen? Puur intresse hoor..
Klik om te vergroten...
Ik heb dat pas 1 keer gedaan, en toen was ik niet echt nuchter meer.
Ik kwam toevallig iemand tegen die mdma verkocht op een festival en hij verkocht dikke grammen en grote brokken (2brokken = +/- 1.5g), een maat kwam op 't idee om 't te roken, hij heeft mijn pijpje toen gemaakt. 't Heeft een ander korter en minder fel effect.
Eerlijk gezegd is 't eigenlijk verspilling, en als ik 't ooit weer doe, gaat dat thuis zijn.
Probeer het een keer zou ik zeggen :wink:.

Ik raad wel sterk af om speed te roken, want dat werkt echt niet + is héél schadelijk voor je lichaam en je pijp.
X
Xtc BobLid
01-01-2024, 00:00
#6
pukkelpop was :hearteyes:

heb ook 3 dage van de pille gesnoept laatste dag voelde ik geen zak meer
D
DebrisLid
01-01-2024, 00:00
#7
Xtc Bob zei:
pukkelpop was :hearteyes:

heb ook 3 dage van de pille gesnoept laatste dag voelde ik geen zak meer
Klik om te vergroten...
Yeah! Lets fuck with our mind!

Wacht maar tot je over een maanden ineens permanent sneeuw ziet.
J
JackthetripperLid
01-01-2024, 00:00
#8
Woodyx123 zei:
Voorbije weekend was het weer weer Pukkelpop, een knaller van een feestje, en heb me daar 3 dagen effe volledig laten gaan (rond de 25 pillen, ben er niet trots op). De vorige keer was alweer 3-3.5 maand geleden. Als ik nou weer 3 maanden zou wachten, is mijn koppie dan weer volledig herstelt van deze aanslag? Heb de dagen na het festival wel veel anti-oxidanten (a,c,e) en vitaminen geslikt en ben nu een weekje aan het kuren.
Klik om te vergroten...

Niemand weet hier wat de toekomst je brengt....ik heb één keer in de 3 maanden een feessie met mn vriendin...dan jagen we er per persoon zo'n 7 a 8...met een uitschieter naar 9 a 10 doorheen in 2 dagen. Dikke kater...maar na 2 maanden begint het weer te kriebelen en als jedan weer pakt is het weer lekker. 2 Weken na zo'n weekend voel ik me meestal weer geestleijk de oude. Lichamelijk ben ik een weekje brak. Wij pakken ook altijd na zon weekend "After E" en veel vitamines.

Het kan goed zijn dat de "xtc-generatie", om het zo maar ff te noemen, de gevolgen pas later(...als we bejaard zijn?) zal ondervinden...dat we sneller dement worden.
Ik denk maar zo....(misschien wel erg naïef..maar ja) beter een keer in de 3 maanden volledig uit je plaat, dan een pakje sigaretten per dag roken.
D
DreamerOfDreamsLid
01-01-2024, 00:00
#9
stelletje idioten

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."