#1
Voorbije weekend was het weer weer Pukkelpop, een knaller van een feestje, en heb me daar 3 dagen effe volledig laten gaan (rond de 25 pillen, ben er niet trots op). De vorige keer was alweer 3-3.5 maand geleden. Als ik nou weer 3 maanden zou wachten, is mijn koppie dan weer volledig herstelt van deze aanslag? Heb de dagen na het festival wel veel anti-oxidanten (a,c,e) en vitaminen geslikt en ben nu een weekje aan het kuren.
