Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsTongwond door XTC (Hulp aub :) )

Tongwond door XTC (Hulp aub :) )

15 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
B
BlackRobBluntLid
01-01-2024, 00:00
#1
Als het echt niet stopt met bloeden, eventjes langs de huisarts, is het makkelijkst.
T
TaamotuaLid
01-01-2024, 00:00
#2
Dit hoort natuurlijk niet in de XTC maar ik wist echt even niet waar ik het moest plaatsen..

Ik heb vannacht lekker genoten van een Blauw Driehoekje, in combinatie met 2 lijntjes speed tegen het einde van de pil.. Nu ging bij het snuiven van het linkerneusgat ineens een hoop bloeden! Ik dacht eerst dat het door de zooi kwam, later kwam ik er achter dat ik zo'n wit ding op de zijkant van je tong (abces?) heb kapotgebeten! Het doet nog niet echt zeer maar dat komt natuurlijk nog wel, maar het erge is dat het al 4 uur lang bloed!

Wat kan ik het beste doen met deze wond? Ook met het oog op eten etc, ik wil niet dat het ontsteekt of meer pijn gaat doen dan dat het al gaat doen zeg maar :tongueout:

Thanks in advance people!
T
TaamotuaLid
01-01-2024, 00:00
#3
Het is inmiddels gestopt met bloeden, ziet er nog wel rood uit en zit een los "velletje" aan de zijkant van mn tong.. Die ik er overigens maar niet vanaf durf te trekken voor eventuele pijn :grin:
e
evil_kermitLid
01-01-2024, 00:00
#4
het velletje inderdaad laten zitten en zo veel mogelijk je mond proberen spoelen.
B
BlackRobBluntLid
01-01-2024, 00:00
#5
Lekker laten zitten, en rustig aan doen. Veel gezond eten helpt ook :P
M
Miss JLid
01-01-2024, 00:00
#6
Spoelen met "Superol"! :)
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Taamotua zei:
later kwam ik er achter dat ik zo'n wit ding op de zijkant van je tong (abces?) heb kapotgebeten!
Klik om te vergroten...
abces :grin:
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#8


Een beetje dit idee?
M
Miss JLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik moet nog eten hoor!!! :P
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#10
Maak je maar geen zorgen, gaat vanzelf weer over op korte termijn. Velletje er niet aftrekken, beetje tegen de zijkant aanduwen zodat het niet rond fladdert door je mond.
En inderdaad goed je mond verzorgen om bacterien niet de kans te geven, bv met mondwater
D
Dosed_Lid
01-01-2024, 00:00
#11
ff doorbijten jonge komt wel goed :wink:
D
DebrisLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik heb een keertje m'n kaken volledig open gebeten (festival, 2 dagen lang speed+mdma).
Heb een week lang m'n mond dicht moeten houden, maar daarna was 't allemaal weer over.

Tip: Als je voelt dat je spieren aangespannen zijn, ontspan ze dan. Telkens opnieuw. Lijkt nutteloos, maar na een paar avonden heb je er geen last meer van.
S
SKB187Lid
01-01-2024, 00:00
#13
ik snap niet hoe jullie kunnen bijten, oke ik zie veel mensen kauwgom kauwen, maar ik zelf heb het niet nodig. Bij XTC kan het wel eens zijn dat ik trekjes begin te krijgen maar bij speed zeker niet :d
_
_Kat_Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Heb mijn tong ook zo vaak gesloopt onder invloed van speed. Heb ook een keer een gat in mijn tong gebrand met een beetje speed door het per ongeluk op mijn tong te laten komen. Ondertussen is mijn tong weer helemaal herstelt, best wel ongelooflijk eigenlijk. :grin:
3
3970Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Tip van Klazien uut Zalk; volgende keer een beetje suiker/suikerklontje in je mond nemen, dit helpt het bloeden sneller te doen stoppen... :hearteyes:

Hemi
z
zommesLid
01-01-2024, 00:00
#16

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."