Ik ga zodirect weer 12 pillen kopen bij vaste contact, maar elke keer maak ik me weer zorgen eigenlijk. Dat ie is opgepakt en politie z'n telefoon heeft ofzo en me dan staat op te wachten of weet ik veel wat :P
Iemand ooit wel eens in problemen met de wet gekomen?
En hoe zwaar wordt er gestraft? Bijvoorbeeld bij 12 pillen kopen?
Iemand enig idee of ervaring?
#3
Nergens voor nodig :P
#4
12 pillen, daar gaat de politie je echt niet voor staan opwachten hoor
#5
De politie zoekt omhoog, niet omlaag. Als ze dus iemand pakken, gaan ze zijn leverancier zoeken, niet zijn klanten.
#6
ja had ik zelf ook wel kunnen bedenken eigenlijk :P
maar thanks
ging inderdaad zonder enige problemen
#7
Dit para gevoel heb ik dus ook, dat ik iets wil kopen en dat de politie net als ik iets kom kopen m'n dealer staat op te wachten. Zo klote
Een reactie plaatsen
Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.