#1
Wat betekend het nou eigenlijk ? Zo een 7 maand geleden heb ik een periode gehad en ik heb echt veel pillen verslonden. Ik gebruikte toen onverantwoord, ik heb wel 25 pillen/week paar weken gedaan. Erg verantwoordt, ik rook niet meer, heb geen drugs meer gebruikt in 7 maanden behalve 1 blow. Maar mijn concentratie wordt terug beter maar ik heb gewoon het gevoel dat ik dommer ben ? is dit echt mogelijk en herstelt het nog ? Ik had ook hppd maar dat is gestopt.