Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsnog steeds misselijk

nog steeds misselijk

7 antwoorden
1 weergaven
18-5-2026
h
hc4lifeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hallo,
Ik heb 27 september xtc gebruikt (een half pilletje),
Dit was niet mijn eerste keer maar de 3e keer.
De eerste 2 keren had ik nergens last van maar de 3e keer werd ik kots misselijk bij het inslaan, en ook toen hij uitgewerk was.
Nu heb ik soms nog, als ik er aan denk dat ik spontaan weer misselijk word, en ben ook vaak na een maaltijd misselijk, verder heb ik ook nog dat ik mijn kaken soms gewoon uit gewoonte hard op elkaar zet.
Ik gebruik nou niet meer op feesten, maar hoe later het word op een feest hoe misselijker ik word en dat vind ik toch wel een beetje raar dan ga ik aan mezelf twijfelen of ik nou wel of niet gebruikt heb (wat ik natuurlijk wel van mezelf weet).
Ik denk zelf dat het tussen mn oren zit.

Hoop dat jullie me hiermee kunnen helpen?

Groetjes.
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#2
ik denk ook dat het tussen je oren zit
h
hc4lifeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Enige tips die je me nog mee kan geven?
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#4
haal het er tussenuit
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik denk dat het niets te maken heeft met die keer dat je xtc hebt gebruik. Als je er last van blijft houden zou ik even langs de huisarts gaan. :)
I
IkWilGeenGebruikersNaamLid
01-01-2024, 00:00
#6
Twijfelen of je onder invloed ben maar zeker weten dat je niks genomen heb? Kzou toch naar de dokter gaan :confused:
h
hc4lifeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Vanavond eerste keer gehad dat ik niet misselijk was na het eten, er komt ook niks uit hoor, alleen kokhalzen, maar vanavond niks ervan gemerkt dus hoop dat het nu een beetje weg gaat trekken dan!

Thanks voor de reacties!
E
EwieLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik was ook wel een tijdje goed ziek van de speed, als ik al eraan dacht ging ik over mijn nek... Ik denk dat het wel minder word na een tijdje en zelfs verdwijnt.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."