Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hallo, Was naar een feessie geweest (20 dec) en heb daar een kwart witte diamant geslikt en een halve rode(roze?) dolfijn, Mn maatjes viel het op dat ik in de trein terug nog grote doppen had (k had mijn laatste ingenomen om 2 uur en zaten rond 8 uur in de trein). Eenmaal thuis om 12 uur waren ze nog steeds heel groot en als ik goed in de spiegel keek veranderden mijn pupillen steeds van groot naar iets kleiner, de ochtend erna had ik dat ook nog steeds en tegen de avond was dat weer normaal, nu heb ik nog steeds grote pupillen als ik bijv naar een feestje ga en niks gebruik, en 1 pupil is groter dan de ander en ze veranderen ook nog een klein beetje steeds van grootte maar heb geen grote doppen meer, behalve dus als ik in een ruimte kom met bijv felle lichten. Hoe kan dit? Of heb ik nu nog steeds een klein beetje bijwerkingen ofzo? Gr"
"Hallo, Ik heb 27 september xtc gebruikt (een half pilletje), Dit was niet mijn eerste keer maar de 3e keer. De eerste 2 keren had ik nergens last van maar de 3e keer werd ik kots misselijk bij het inslaan, en ook toen hij uitgewerk was. Nu heb ik soms nog, als ik er aan denk dat ik spontaan weer misselijk word, en ben ook vaak na een maaltijd misselijk, verder heb ik ook nog dat ik mijn kaken soms gewoon uit gewoonte hard op elkaar zet. Ik gebruik nou niet meer op feesten, maar hoe later het word op een feest hoe misselijker ik word en dat vind ik toch wel een beetje raar dan ga ik aan mezelf twijfelen of ik nou wel of niet gebruikt heb (wat ik natuurlijk wel van mezelf weet). Ik denk zelf dat het tussen mn oren zit. Hoop dat jullie me hiermee kunnen helpen? Groetjes."
"Enige tips die je me nog mee kan geven?"
"Vanavond eerste keer gehad dat ik niet misselijk was na het eten, er komt ook niks uit hoor, alleen kokhalzen, maar vanavond niks ervan gemerkt dus hoop dat het nu een beetje weg gaat trekken dan! Thanks voor de reacties!"