uit jou verhaal denk ik zeker wel 125mg en nog wat mda
#2
Een jaar geleden heb ik voor het eerst eens XTC genomen samen met een vriend.
In het begin dat gevoel dat alles perfect was en dat ik nog nooi zo gelukkig geweest was, enfin, het typische XTC gevoel. Tot dan alles leuk.
Opeens voelde mijn vriend zich niet goed, hij had een half pilletje meer op. Hij had in zijn hoofd de redenering gemaakt, als ik me zo extreem gelukkig voel, kan ik mij even extreem slecht voelen.
DIt had nefaste gevolgen voor hem, vermits hij soms afdaalde naar de 'hel', zoals hij het noemde. Het was de verschrikkelijkste plaats ter wereld, hij kon er alleen uitgeraken door vreemde denkpatronen aan te nemen. Zoals aan extreem goede dingen denken uit zijn leven of juist extreem slechte. Terwijl hij af en toe in de hel was, had hij dezelfde gelaatsuitdrukking als die die je ziet in documentairefilms bij mensen uit concentratiekampen. Ik krijg nog steeds kippenvel als ik eraan denk...
Maar uiteindelijk ging het over en voelde hij zich even gelukkig als mij. We besloten wat te wandelen. Toen we op een pier liepen (een houten brug die een eind in de zee loopt) dacht mijn vriend dat deze aan het instorten was. Ik moest hem dan ook vasthouden of hij was weggelopen.
Toen we daar vankwamen deed mijn vriend zijn ogen toe en zei hij dat hij in een vliegtuig zat en dat hij op weg was naar mexico. Hij zei dat hij alles zag zoals uit een vliegtuig. Ik hield hem vervolgens vast aan zijn kap en stuurde hem, terwijl hij met zijn ogen toe aan het 'vliegen' was. Moet een raar gezicht geweest zijn voor passanten...
Uiteindelijk kwamen we thuis aan en gingen we slapen. Ik was doodop en viel direct in slaap. Toen draaide het pas echt fucked up. Ik viel in slaap maar had de gekste dromen, meestal zat ik in een fucked up trip waar ik niet uitkon. Ook telkens als ik terug probeerde in slaap te vallen had ik van die schokken. Je weet wel, net alsof je valt.
Op een bepaald moment in de nacht werd ik wakker en zag ik een dansende rapper boven men bed, ik maakte mijn vriend wakker in het bed naast mij, en die zag dezelfde rapper. Hij heeft die nacht ook nog iemand zien lopen in de gang...
Nu mijn vraag die bij dit quaso tripreport hoort, is deze shit normaal op XTC?
Vrienden van ons gebruiken regelmatig (in beperkte dosissen) MDMA en het gekste dat die al hebben meegemaakt zijn CEV's... Wij daarentegen spaceten hem al compleet op respectievelijk 1 en 1,5 pil.
Ik zou het graag nog eens proberen (het love-gevoel was ongelofelijk), maar ik heb geen zin om weer een maand van mijn leven kwijt te zijn aan rare gedachten.
#3
Het kan ja Weet je ook hoe sterk die pilletjes waren?
#4
Dingen in de verte zien (vooral mensen) die er uiteindelijk niet blijken te zijn heb ik altijd heel extreem, zelfs met 1 pilletje. Maar de rest is wel erg raar
#5
Nee. Er werd wel gezegd dat het de zwaarste pillen in omloop waren. 7EUR/pil betaald.
#6
dat zegt iedereen die wat verkoopt
hoeveel had je er op dan, jij 1 en hij 1,5?
er zat denk ik ook dan wel MDA in als hij zo gaat trippen:P
#7
Wtf man, is wel echt heftig
Zo heftig heb ik het nog nooit gehad, en dan heb ik toch wel 5 pillen op.
Miss waren ze inderdaad heel sterk.
De dingen die je zegt zijn wel herkenbaar, en typerend voor XTC, maar ik heb t iig nog nooit zo
sterk gehad.
#8
Stevig pilletje had je daar.
#9
Idd 1 pilletje en 1,5 pilletje. Het zal indd redelijk zwaar spul geweest zijn, kan bijna niet anders.
Wij hadden ons voorbereid op een avondje wat gelukkiger zijn, niet op het zien van een honderdtal fictieve personen.
Owja, als het iemand wat wijzer maakt. Pilletjes waren wit met een blauwe schijn erop en blauwe spikkeltjes. Voor de rest geen afdruk, gewoon blanco.
#10
Kun je die nog steeds krijgen? Zo ja, laat er een testen, dan weet je in ieder geval zeker wat en hoeveel er zat....
#11
Kreeg dan toch waar voor men geld :P
#12
nou ik denk wel meer dan 125 .. tenminste het verschilt per persoon natuurlijk hoe effectief het is. maar ik had laatst 138 mg en 1,5 uur later dezelfde en toen had ik gemiddelde hallucinaties, nog lang niet zo hevig als ik hier lees.
als je ze idd nog kan krijgen laat ze eens testen.
zal dan waarsch wel sterke shit geweest zijn *kwijl*
Een reactie plaatsen
Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.