#1
LSDmathXtc zei:XTC snuive is gewoon goor. als ik wil dat een snoepke rap inslaat stop het dan gewoon in je mond en kauwe maar. eerste keer is het goor maar je went er wel aan![]()
Dat moet je dus ook niet doen tenzij je erg graag een kunstgebit wil in de nabije toekomst. Doe de verpoederde pil dan gewoon in een capsule/bommetje.