Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsXTC tijdens examenperiode

XTC tijdens examenperiode

14 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#1
Voor zover ik weet heeft MDMA nooit m'n schoolprestaties beinvloedt. Wel is het zo dat je je volgende dag licht depressief voelt (serotoninecrash) en geen zin hebt om te leren, maar als je jezelf ertoe zet lukt het prima.
v
vodeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik zou het niet doen, je slaat jezelf voor de kop als je daardoor je examens verprutst
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#3
inderdaad
M
MirrorballLid
01-01-2024, 00:00
#4
Veel mensen hebben de volgende dag.. (en vooral de dag na de volgende dag) een gigantische kater.. (veel hoofdpijn), en zoals AT al aangaf een serotonine crash..

ik kan je dus afraden het te gebruiken..
S
SerenityLid
01-01-2024, 00:00
#5
Het is niet echt verstandig nee.. :)
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#6
Kater heb ik niet behalve als ik erbij drink, en dat doe ik dus nooit. Uppers en Downers combineren vind ik sowieso altijd een slecht idee.
M
Moes-4Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Als je de volgende dag je pw/toets hebt raad ik het echt af, ik heb een tijdje ook doordeweeks gebruikt, mijn cijfers gingen echt hard achteruit.
Terwijl ik de stof wel goed leerde..
Ik raad het je af! :grin:
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#8
Idd, gewoon niet doen. Je prestaties verbeteren doet het zowiezo niet natuurlijk. Je hebt geen zin meer om te leren en waarschijnlijk pik je het allemaal minder goed op enzo. Niet slim, gewoon weekend daarna ofzo lekker doen :wink:
F
Funky MonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#9
Het is niet verstandig om te doen. Stel dat je toch een heftige kater krijgt en geen zin meer hebt om te leren, of dat de materie simpel weg niet blijft hangen omdat je er met je hoofd totaal niet bij bent. Ik zou zeggen, wacht een week en ga dan helemaal los! :mrgreen:
F
Flip TripLid
01-01-2024, 00:00
#10
guus zei:
op 20 december wil ik naar een feestje
Klik om te vergroten...

Thunderdome :hearteyes: :wave: , kaartjes liggen al klaar.

Maar 20 december is een zaterdag, 25 december is de donderdag daarna, heb je dan niet vanaf 20 december vakantie. Ik wel in ieder geval, 2 weken. En anders gewoon redelijk nuchter blijven op het feestje, is ook relaxed, en dan de week erna gezellig met paar vrienden pilletjes consumeren :rolleyes: .
t
tomz0rLid
01-01-2024, 00:00
#11
gewoon even een weekje langer wachten :)
g
guusLid
01-01-2024, 00:00
#12
ik heb dan blok in de kerstvakantie.
mijn examens beginnen pas echt in januari maar ik zou normaal heel de vakantie moeten leren
verandert dit de zaak een beetje?
F
Flip TripLid
01-01-2024, 00:00
#13
guus zei:
ik heb dan blok in de kerstvakantie.
mijn examens beginnen pas echt in januari maar ik zou normaal heel de vakantie moeten leren
verandert dit de zaak een beetje?
Klik om te vergroten...


Dus je hebt wel gewoon les, of wat bedoel je, of heb je vrij maar na de vakantie meteen tentamens. Ik denk dat je het wel kan doen, ik denk dat de meeste dachten dat je de 22e al toets had. Je hebt toch dan het leuke van de party waardoor je zin normaal toch beter zal worden, na de xtc dip, hehe.
s
steelpadLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ik zou het niet doen, ik merk zelfs dat de dagen na gebruik mijn korte termijn geheugen (wat je dus zeker nodig hebt tijdens de examenperiode) minder functioneert, vergeetachtiger enz..
g
guusLid
01-01-2024, 00:00
#15
op 20 december wil ik naar een feestje gaan waar ik nog eens xtc wil pakken
het enigste probleem is dat ik dan recht in de periode zit waar ik veel moet leren
kan je de dagen nadat je xtc hebt gepakt nog fatsoenlijk leren??

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."