Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsPil vs. Mdma-kristallen

Pil vs. Mdma-kristallen

25 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#1
In bijna ELKE pil en ELK kristalletje zit een soort amfetamine.

Namelijk 3,4 methylenedioxymethamfetamine

:mrgreen:
T
T-menLid
01-01-2024, 00:00
#2
Allen,

Afgelopen jaar niet meer gebruikt maar het begint weer te kriebelen...
Nou zit ik al een tijd lang te twijfelen wat ik beter kan 'regelen';
Een paar goede pillen of Mdma-kristallen?
Heb geen ervaring met de kristallen, de pillen die ik gebruikt heb; Roze lovertjes, Kersjes, paarse Harley's en een paar die me ontschoten zijn.

Wat ik zoek is dat ultieme love-gevoel, gewoon lekker spacen. :hearteyes:
Hard hoef ik totaal niet te gaan, liever helemaal niet.

De kristallen kwamen in me op omdat het pure me meer trekt, geen extra 'rotzooi'.

Graag jullie mening dan wel ervaringen. Gebruik weinig maar als ik gebruik dan wil ik wel ff maximaal gaan.

EDIT: Maybe wel een waardevolle toevoeging;
Wil het thuis gaan gebruiken samen met 't meisje (die overigens nul ervaring heeft met drugs)... :hearteyes:
Moet een bijzondere (en lange)nacht worden! :P

Offtopic; die paarse Harley's zijn echt meesterlijk, zeg maar 'de beste' maar op de een of andere manier lijken ze van de aardbodem verdwenen... :confused:
M
Meta4Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik zou voor de kristallen gaan.
Je bepaald je eigen dosis, is zuiverder, en je weet wat er in zit :)

Sinds ik aan kristallen kan komen heb ik geen pillen meer aangeraakt :)
Kan er gewoon mee slapen, kan er de volgende dag gewoon normaal mee eten en ik ben nog nooit verrot geweest door alleen MDMA.

You do the math...
W
WorstenjongenLid
01-01-2024, 00:00
#4
Kristallen,Kristallen,Kristallen,Kristallen,Kristallen,Kristallen,Kristallen,Kristallen,Kristallen,Kristallen,Kristallen,Kristallen,Kristallen,Kristallen,Kristallen,Kristallen,Kristallen,Kristallen,Kristallen,Kristallen,Kristallen,Kristallen,Kristallen,Kristallen,Kristallen,Kristallen,Kristallen,Kristallen,Kristallen,Kristallen,


Dat raad IK je aan :grin:
D
De SjeikLid
01-01-2024, 00:00
#5
Kristallen, zeker weten. Zoals hierboven al is gezegd, het doseren is gemakkelijker, aangezien je het naast slikken ook kan snuiven en likken, wat, vind ik tenminste, het gebruik ook net nog wat leuker maakt :grin: Verder weet je dat je niks anders behalve MDMA binnenkrijgt. En idd, je kan vrij kort na gebruik slapen, waarschijnlijk omdat je niet, zoals met veel pillen het geval is, ook nog wat speed of ... hebt binnengekregen.

Veel plezier ermee :grin:
P
PetrovicLid
01-01-2024, 00:00
#6
Als je je pillen laat testen maakt het niet zoveel uit omdat je dan weet wat er in zit. Poeder werkt alleen sneller in, en gelijk als een bom. Een pil komt wat langzamer op aangezien het nog afgebroken moet worden.

Veel plezier :wave:
E
EverioLid
01-01-2024, 00:00
#7
Kristallen kan je je eigen dosis maken. Dat is echt ideaal

In pillen zit ook amfetamine (speed enzo) dus je krijgt er wat meer energie van dan alleen MDMA (kristallen alleen wordt je loom van)
k
kiekertLid
01-01-2024, 00:00
#8
Everio zei:
Kristallen kan je je eigen dosis maken. Dat is echt ideaal

In pillen zit ook amfetamine (speed enzo) dus je krijgt er wat meer energie van dan alleen MDMA (kristallen alleen wordt je loom van)
Klik om te vergroten...
Onzin.

In slechts 2% van de geteste pillen in Nederland zit speed...
E
EverioLid
01-01-2024, 00:00
#9
kiekert zei:
Everio zei:
Kristallen kan je je eigen dosis maken. Dat is echt ideaal

In pillen zit ook amfetamine (speed enzo) dus je krijgt er wat meer energie van dan alleen MDMA (kristallen alleen wordt je loom van)
Klik om te vergroten...
Onzin.

In slechts 2% van de geteste pillen in Nederland zit speed...
Klik om te vergroten...

haha... onzin zeg jij?

Speed behoort tot de familie van amfetaminen en geloof mij dat in bijna alle pillen amfetamine zit!

Als je dat probeet te verwerpen met deze statement wil ik hier wel bewijs voor zien!
P
PetrovicLid
01-01-2024, 00:00
#10
Je moet niet altijd dingen van mensen aannemen. Bekijk de staafgrafiek bij de volgende deze link: http://www.drugs-test.nl/default18469.html

Je ziet dat 90% van de xtc pillen een xtc achtige stof bevatten (MDMA, MDA, MDEA). Bevat de stof geen van deze stoffen, dan bevat het vaak MCPP. Het zou goed kunnen dat 2% van de pillen pep bevat.

Het valt me op dat veel mensen op dit forum denken dat er bijna in elke pil wat extra's zit, zoals pep en caffeine. Maar dit valt zoals je ziet reuze mee.

Ik zou wel voor pure MDMA kiezen, omdat je dan ook niet hoeft te testen en je krijgt ook geen kleurstoffen en bindmiddel binnen. Ik heb nog nare effecten gehad met pillen.
E
EverioLid
01-01-2024, 00:00
#11
Petrovic zei:
Je moet niet altijd dingen van mensen aannemen. Bekijk de staafgrafiek bij de volgende deze link: http://www.drugs-test.nl/default18469.html

Je ziet dat 90% van de xtc pillen een xtc achtige stof bevatten (MDMA, MDA, MDEA). Bevat de stof geen van deze stoffen, dan bevat het vaak MCPP. Het zou goed kunnen dat 2% van de pillen pep bevat.

Het valt me op dat veel mensen op dit forum denken dat er bijna in elke pil wat extra's zit, zoals pep en caffeine. Maar dit valt zoals je ziet reuze mee.

Ik zou wel voor pure MDMA kiezen, omdat je dan ook niet hoeft te testen en je krijgt ook geen kleurstoffen en bindmiddel binnen. Ik heb nog nare effecten gehad met pillen.
Klik om te vergroten...

Ok, deels overtuigd :P

Maar dan kan je me ook het volgende verklaren :wink:

Als ik MDMA kristallen pak ben ik loom
Als ik pillen pak ben ik spacend en toch actief...

(meestal combineer ik)

En nee ik ben niet overgevoelig voor keurstoffen ofzo :P

Ik ben ervan overtuigd dat alle pillen die ik iig gehad heb :P OOK amfetamine bevatten! Maja zal ook deels te maken hebben met de regio waar je woont.

Trouwens, alle pillen die ik heb laten testen zijn alleen getes op de hoeveelheid MDMA en geen andere bestandsdelen!
P
PlimuLid
01-01-2024, 00:00
#12
kristallen duidelijk, dit weekend op een gek goa feest voor het eerst gedaan.
komt veel beter op als met pillen omdat bij pillen tijdens de inslag de overgang tussen space en nuchter (soort van) nog gelegd moet worden (vandaag dat mensen tijdens pillen dan ook vaak para worden).
bij kristallen is het meteen spacen en niet eerst overgang stadium.

dat is mijn mening en ik kan er naast zitten,. :xtc:
E
EverioLid
01-01-2024, 00:00
#13
TheGhost zei:
kristallen duidelijk, dit weekend op een gek goa feest voor het eerst gedaan.
komt veel beter op als met pillen omdat bij pillen tijdens de inslag de overgang tussen space en nuchter (soort van) nog gelegd moet worden (vandaag dat mensen tijdens pillen dan ook vaak para worden).
bij kristallen is het meteen spacen en niet eerst overgang stadium.

dat is mijn mening en ik kan er naast zitten,. :xtc:
Klik om te vergroten...

Ik hoor mensen spreken over de "inslag"

Bij mij gaat het zoooooo geleidelijk. Ongeacht X of M maja maakt me niet zoveel uit :)

Wel apart, miss komt het doordat ik over het algemeen met alles best veel kan hebben. (meer als vrienden) en dat het "harder moet vechten" om de "overmacht" te krijgen..!

Kan het ook echt niet op een andere manier verklaren :P
P
PlimuLid
01-01-2024, 00:00
#14
Everio zei:
TheGhost zei:
kristallen duidelijk, dit weekend op een gek goa feest voor het eerst gedaan.
komt veel beter op als met pillen omdat bij pillen tijdens de inslag de overgang tussen space en nuchter (soort van) nog gelegd moet worden (vandaag dat mensen tijdens pillen dan ook vaak para worden).
bij kristallen is het meteen spacen en niet eerst overgang stadium.

dat is mijn mening en ik kan er naast zitten,. :xtc:
Klik om te vergroten...

Ik hoor mensen spreken over de "inslag"

Bij mij gaat het zoooooo geleidelijk. Ongeacht X of M maja maakt me niet zoveel uit :)

Wel apart, miss komt het doordat ik over het algemeen met alles best veel kan hebben. (meer als vrienden) en dat het "harder moet vechten" om de "overmacht" te krijgen..!

Kan het ook echt niet op een andere manier verklaren :P
Klik om te vergroten...

tolerantie (of natuurlijke reden waarom mensen meer nodig hebben) kan inderdaad een belangrijke factor zijn voor het niet hebben van een inslag probleem.
ikzelf heb geen problemen met inslaan, dit weekend schrok ik echter wel even maar na 30 seconden stond ik vol op te genieten.

btw: kristallen duidelijk het beste

@topic starter: maak een poll
S
StonebootLid
01-01-2024, 00:00
#15
Wat hebben jullie tegen inslaan? Het inslaan van de pil is voor mij het ultieme gevoel dat XTC mij geeft :hearteyes: Je zit, wacht tot hij inslaat, je gaat even opstaan en WHAM! En je rent meteen 46329685469 rondjes waarbij je zo snel als de wind gaat, dat is toch geweldig!? :grin: Dat gevoel van in 1x voluit vind ik gewoon heerlijk. Het wachten daarintegen brengt wel veel spanningen maar zodra het moment dan is aangebroken is het het allemaal weer waard :hearteyes:

O.T: Ik zou voor kristallen gaan als je niet van strak staan houdt, je hebt sowieso het love gevoel nodig, niet het feest gevoel dus ga lekker voor kristallen :wink:
E
EverioLid
01-01-2024, 00:00
#16
Stoneboot zei:
Wat hebben jullie tegen inslaan? Het inslaan van de pil is voor mij het ultieme gevoel dat XTC mij geeft :hearteyes: Je zit, wacht tot hij inslaat, je gaat even opstaan en WHAM! En je rent meteen 46329685469 rondjes waarbij je zo snel als de wind gaat, dat is toch geweldig!? :grin: Dat gevoel van in 1x voluit vind ik gewoon heerlijk. Het wachten daarintegen brengt wel veel spanningen maar zodra het moment dan is aangebroken is het het allemaal weer waard :hearteyes:

O.T: Ik zou voor kristallen gaan als je niet van strak staan houdt, je hebt sowieso het love gevoel nodig, niet het feest gevoel dus ga lekker voor kristallen :wink:
Klik om te vergroten...

ik heb niks tegen de inslslag! integendeel vind het juist chill (lees: lijkt me chill :P) naja ik voel het niet "inslaan" maar het gaat echt geleidelijk! Wel jammer :( en komt niet door overmatig gebruik! (altijd al gehad!)
k
kotssmurfLid
01-01-2024, 00:00
#17
Everio zei:
haha... onzin zeg jij?

Speed behoort tot de familie van amfetaminen en geloof mij dat in bijna alle pillen amfetamine zit!

Als je dat probeet te verwerpen met deze statement wil ik hier wel bewijs voor zien!
Klik om te vergroten...

Ik snap je punt, maar de beargumentering slaat op niet veel...
MDMA: waarvoor denk je dat die laatste A staat? :)
Jup, in bijna alle pillen zitten amfetamine :P
P
PlimuLid
01-01-2024, 00:00
#18
kotssmurf zei:
Everio zei:
haha... onzin zeg jij?

Speed behoort tot de familie van amfetaminen en geloof mij dat in bijna alle pillen amfetamine zit!

Als je dat probeet te verwerpen met deze statement wil ik hier wel bewijs voor zien!
Klik om te vergroten...

Ik snap je punt, maar de beargumentering slaat op niet veel...
MDMA: waarvoor denk je dat die laatste A staat? :)
Jup, in bijna alle pillen zitten amfetamine :P
Klik om te vergroten...

hehhe a staat voor uhm, Amfetamine
ik wou al eerder tegen mensen zeggen in elke pil zit als het goed is een amfetamine anders is het asperine en dat rijmt :flushed:

daaaag
E
EverioLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ik begrijp ook wel dat de laatste A voor Amfetamine staat..

Maar tis anders als speed ofzo! (je snapt me wel hoop ik (A) echt geen zin om het precies uit te gaan leggen hehe)

Naja ik zal mijn mening hierover verdeeld laten. Eene kant heb je gelijk met hard bewijs. Andere kant zijn pillen toch anders dan pure M :)
F
Flip TripLid
01-01-2024, 00:00
#20
TheGhost zei:
kotssmurf zei:
Everio zei:
haha... onzin zeg jij?

Speed behoort tot de familie van amfetaminen en geloof mij dat in bijna alle pillen amfetamine zit!

Als je dat probeet te verwerpen met deze statement wil ik hier wel bewijs voor zien!
Klik om te vergroten...

Ik snap je punt, maar de beargumentering slaat op niet veel...
MDMA: waarvoor denk je dat die laatste A staat? :)
Jup, in bijna alle pillen zitten amfetamine :P
Klik om te vergroten...

hehhe a staat voor uhm, Amfetamine
ik wou al eerder tegen mensen zeggen in elke pil zit als het goed is een amfetamine anders is het asperine en dat rijmt :flushed:

daaaag
Klik om te vergroten...


Lol volgens deze redenering zal ik het ff nog wat sterker maken, er zit zelf methamphetamine in, haha. Maar de methylenedioxy-groep die doet het zich toch :grin:.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."