#1
In bijna ELKE pil en ELK kristalletje zit een soort amfetamine.
Namelijk 3,4 methylenedioxymethamfetamine

Namelijk 3,4 methylenedioxymethamfetamine



Onzin.Everio zei:Kristallen kan je je eigen dosis maken. Dat is echt ideaal
In pillen zit ook amfetamine (speed enzo) dus je krijgt er wat meer energie van dan alleen MDMA (kristallen alleen wordt je loom van)
kiekert zei:Onzin.Everio zei:Kristallen kan je je eigen dosis maken. Dat is echt ideaal
In pillen zit ook amfetamine (speed enzo) dus je krijgt er wat meer energie van dan alleen MDMA (kristallen alleen wordt je loom van)
In slechts 2% van de geteste pillen in Nederland zit speed...
Petrovic zei:Je moet niet altijd dingen van mensen aannemen. Bekijk de staafgrafiek bij de volgende deze link: http://www.drugs-test.nl/default18469.html
Je ziet dat 90% van de xtc pillen een xtc achtige stof bevatten (MDMA, MDA, MDEA). Bevat de stof geen van deze stoffen, dan bevat het vaak MCPP. Het zou goed kunnen dat 2% van de pillen pep bevat.
Het valt me op dat veel mensen op dit forum denken dat er bijna in elke pil wat extra's zit, zoals pep en caffeine. Maar dit valt zoals je ziet reuze mee.
Ik zou wel voor pure MDMA kiezen, omdat je dan ook niet hoeft te testen en je krijgt ook geen kleurstoffen en bindmiddel binnen. Ik heb nog nare effecten gehad met pillen.

TheGhost zei:kristallen duidelijk, dit weekend op een gek goa feest voor het eerst gedaan.
komt veel beter op als met pillen omdat bij pillen tijdens de inslag de overgang tussen space en nuchter (soort van) nog gelegd moet worden (vandaag dat mensen tijdens pillen dan ook vaak para worden).
bij kristallen is het meteen spacen en niet eerst overgang stadium.
dat is mijn mening en ik kan er naast zitten,.![]()
Everio zei:TheGhost zei:kristallen duidelijk, dit weekend op een gek goa feest voor het eerst gedaan.
komt veel beter op als met pillen omdat bij pillen tijdens de inslag de overgang tussen space en nuchter (soort van) nog gelegd moet worden (vandaag dat mensen tijdens pillen dan ook vaak para worden).
bij kristallen is het meteen spacen en niet eerst overgang stadium.
dat is mijn mening en ik kan er naast zitten,.![]()
Ik hoor mensen spreken over de "inslag"
Bij mij gaat het zoooooo geleidelijk. Ongeacht X of M maja maakt me niet zoveel uit
Wel apart, miss komt het doordat ik over het algemeen met alles best veel kan hebben. (meer als vrienden) en dat het "harder moet vechten" om de "overmacht" te krijgen..!
Kan het ook echt niet op een andere manier verklaren :P
Stoneboot zei:Wat hebben jullie tegen inslaan? Het inslaan van de pil is voor mij het ultieme gevoel dat XTC mij geeftJe zit, wacht tot hij inslaat, je gaat even opstaan en WHAM! En je rent meteen 46329685469 rondjes waarbij je zo snel als de wind gaat, dat is toch geweldig!?
Dat gevoel van in 1x voluit vind ik gewoon heerlijk. Het wachten daarintegen brengt wel veel spanningen maar zodra het moment dan is aangebroken is het het allemaal weer waard
![]()
O.T: Ik zou voor kristallen gaan als je niet van strak staan houdt, je hebt sowieso het love gevoel nodig, niet het feest gevoel dus ga lekker voor kristallen![]()
Everio zei:haha... onzin zeg jij?
Speed behoort tot de familie van amfetaminen en geloof mij dat in bijna alle pillen amfetamine zit!
Als je dat probeet te verwerpen met deze statement wil ik hier wel bewijs voor zien!
kotssmurf zei:Everio zei:haha... onzin zeg jij?
Speed behoort tot de familie van amfetaminen en geloof mij dat in bijna alle pillen amfetamine zit!
Als je dat probeet te verwerpen met deze statement wil ik hier wel bewijs voor zien!
Ik snap je punt, maar de beargumentering slaat op niet veel...
MDMA: waarvoor denk je dat die laatste A staat?
Jup, in bijna alle pillen zitten amfetamine :P
TheGhost zei:kotssmurf zei:Everio zei:haha... onzin zeg jij?
Speed behoort tot de familie van amfetaminen en geloof mij dat in bijna alle pillen amfetamine zit!
Als je dat probeet te verwerpen met deze statement wil ik hier wel bewijs voor zien!
Ik snap je punt, maar de beargumentering slaat op niet veel...
MDMA: waarvoor denk je dat die laatste A staat?
Jup, in bijna alle pillen zitten amfetamine :P
hehhe a staat voor uhm, Amfetamine
ik wou al eerder tegen mensen zeggen in elke pil zit als het goed is een amfetamine anders is het asperine en dat rijmt![]()
daaaag
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."