#1
suiker en xtc = kotsen hoeft niet persee...hier nog nooit moeten kotsen van die combi
Delirium zei:Geen XTC nemen.
Serieus, werkt altijd.

Ellesdee zei:Delirium zei:Geen XTC nemen.
Serieus, werkt altijd.![]()
Lauu zei:Ellesdee zei:Delirium zei:Geen XTC nemen.
Serieus, werkt altijd.![]()
helaas heeft ie gelijk :P
minamo zei:haha, ok:P...... maar is dat nou wel zon goed idee,veel suiker eten in een trip?:P
oowja, je hebt natuurlijk ook magnesium tabletten.."AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."