Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMDMA voor een vriend

MDMA voor een vriend

25 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
3
321123Lid
01-01-2024, 00:00
#1
85% van de max chemisch mogelijk pure. Dwz, 85% 84,1% pure MDMA, en 15% versnijdmiddel (bakmeel). Om nou 85% van 84,1% uit te gaan rekenen heb ik echt geen zin in.[/quote

Oké, prima, ik lieg, ik heb echt geen zin meer in deze stomme, nutteloze onzin. Je hebt gelijk, je hebt altijd gelijk, moet je een schriftelijke verklaring? Laat me gewoon met rust.




Tomzor heeft gelijk weetje AM komt altijd opscheppen met zijn shit en hoeveel HIJ doet en dit en dat. AM als jij onverantwoord met drugs wilt omgaan en daardoor(mesgien ook andere redenen) een psychose krijgt dat is jouw probleem maar kom mensen die echt iets willen leren van dit forum niet lastigvallen met je langdradige bullshit. :openmouth:
Dit moest ik ff kwijt ouwe.
Voorde rest nog fijn weekend iedereen!! :hearteyes: :hearteyes:
m
martin van nuLid
01-01-2024, 00:00
#2
Oom Klaas zei:
Kap nou eens met ver offtopic gaan en AT afkraken, als jullie hem niet geloven meld dat dan NAAST je ontopic post die bijdraagd aan de vraag van de ts.
Klik om te vergroten...

Blijkbaar is de irritatie grens bij sommige bereikt.
Ik kan me der wel wat bij voorstellen.
Zo erg zal de TS het vast niet vinden, dat daar een keer wat van gezegt wordt.
F
Flip TripLid
01-01-2024, 00:00
#3
Om maar es eerst iets ontopics te zeggen. De normale "therapeutische" dosis van mdma is 1-2 mg/kg, dus met een beginhoeveelheid van 90 mg zit je goed. Als je dan na ongeveer 3 uur de helft bijpakt zal de werking wat langer zijn maar op hetzelfde level blijven.

tomz0r zei:
Angramar Temenos zei:
Kristallen die ik heb zijn 85% puur (getest)
Klik om te vergroten...

Dat bestaat niet. :tearsofjoy:
84,1 is maximum en komt zo goed als nooit voor.
Klik om te vergroten...

Ik vraag me toch altijd af hoe iets maar voor maximaal 84,1 % puur kan zijn, waarom geen 100%. Het enige wat ik me kan bedenken is dat het iets te maken heeft met de zoutvorm, normale mdma kristallen zijn een zout van mdma + Cl- of andere negatieve ionen. Met Cl- kom ik op 84,5% (heeft AT toch gelijk dat het afgerond 85% kan zijn hahaha, natuurlijk niet dat er bakmeel of andere versnijdingsmiddelen bijzitten). Maar voor mij is dit gewoon 100% zuiver mdma (in de chloride zout vorm), er zit toch voor de rest geen rotzooi ofzo in.

Wat me ook opvalt is dat er blijkbaar altijd het chloride zout wordt gebruikt en nooit een ander zout zoals sulfaat. Ook zie je bij erowid geen verschil in dosage info, wat je bij bijvoorbeeld mescaline wel ziet. Mescaline sulfaat is nl zwaarder dan mescaline chloride, bij mdma is dit ook het geval. Verder heb ik gelezen dat de vrije base vorm van mdma een olieachtige substantie is, bij mesc is dit ook het geval. Dus mijn vraag is of iemand enig idee heeft waarom altijd het chloride zout wordt gebruikt.
t
tomz0rLid
01-01-2024, 00:00
#4
Flip Trip zei:
Om maar es eerst iets ontopics te zeggen. De normale "therapeutische" dosis van mdma is 1-2 mg/kg, dus met een beginhoeveelheid van 90 mg zit je goed. Als je dan na ongeveer 3 uur de helft bijpakt zal de werking wat langer zijn maar op hetzelfde level blijven.

tomz0r zei:
Angramar Temenos zei:
Kristallen die ik heb zijn 85% puur (getest)
Klik om te vergroten...

Dat bestaat niet. :tearsofjoy:
84,1 is maximum en komt zo goed als nooit voor.
Klik om te vergroten...

Ik vraag me toch altijd af hoe iets maar voor maximaal 84,1 % puur kan zijn, waarom geen 100%. Het enige wat ik me kan bedenken is dat het iets te maken heeft met de zoutvorm, normale mdma kristallen zijn een zout van mdma + Cl- of andere negatieve ionen. Met Cl- kom ik op 84,5% (heeft AT toch gelijk dat het afgerond 85% kan zijn hahaha, natuurlijk niet dat er bakmeel of andere versnijdingsmiddelen bijzitten). Maar voor mij is dit gewoon 100% zuiver mdma (in de chloride zout vorm), er zit toch voor de rest geen rotzooi ofzo in.

Wat me ook opvalt is dat er blijkbaar altijd het chloride zout wordt gebruikt en nooit een ander zout zoals sulfaat. Ook zie je bij erowid geen verschil in dosage info, wat je bij bijvoorbeeld mescaline wel ziet. Mescaline sulfaat is nl zwaarder dan mescaline chloride, bij mdma is dit ook het geval. Verder heb ik gelezen dat de vrije base vorm van mdma een olieachtige substantie is, bij mesc is dit ook het geval. Dus mijn vraag is of iemand enig idee heeft waarom altijd het chloride zout wordt gebruikt.
Klik om te vergroten...


Waterstofchloride wordt altijd gebruikt bij MDMA.
MDMA.HCL
Molgewicht MDMA = 193,25
Molgewicht HCL = 36,46

193.25/(193,25+36,46)*100=84,1%
F
Flip TripLid
01-01-2024, 00:00
#5
tomz0r zei:
Flip Trip zei:
....
Klik om te vergroten...


Waterstofchloride wordt altijd gebruikt bij MDMA.
MDMA.HCL
Molgewicht MDMA = 193,25
Molgewicht HCL = 36,46

193.25/(193,25+36,46)*100=84,1%
Klik om te vergroten...

Owke, ik dacht Cl-, had de H+ vergeten daarom kwam ik op 84,5% hehe. Maarja voor mij blijft dit alsnog 100% pure mdma HCl kristallen. Immers zal je mdma als vrije base niet tegen komen en er zit niks in wat er niet in hoort, de HCl heb je immers gewoon nodig en is onderdeel van het mdma zout.

Maar toch bedankt tomzor :wave: hehe.
t
tomz0rLid
01-01-2024, 00:00
#6
Flip Trip zei:
tomz0r zei:
Flip Trip zei:
....
Klik om te vergroten...


Waterstofchloride wordt altijd gebruikt bij MDMA.
MDMA.HCL
Molgewicht MDMA = 193,25
Molgewicht HCL = 36,46

193.25/(193,25+36,46)*100=84,1%
Klik om te vergroten...

Owke, ik dacht Cl-, had de H+ vergeten daarom kwam ik op 84,5% hehe. Maarja voor mij blijft dit alsnog 100% pure mdma HCl kristallen. Immers zal je mdma als vrije base niet tegen komen en er zit niks in wat er niet in hoort, de HCl heb je immers gewoon nodig en is onderdeel van het mdma zout.

Maar toch bedankt tomzor :wave: hehe.
Klik om te vergroten...

Ik vind het handig dat ze een puurheid geven waarbij ze alleen de MDMA meerekenen aangezien dit ook bij pillen het geval is. De doses zouden anders niet met elkaar kloppen.

En volgens mij is verder alleen kristallisering met fosfaatzout mogelijk, maar dan heb je een maximale puurheid van 67 procent.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."