#1
Hallo!
Ik ben bekend met het nemen van een pilletje met name in de thuissituatie en 1 x op een festival. Sinds tijden ga ik naar een groot feest In Qontrol en gaat er gesnoept worden. Nu, we gaan met de trein de volgende dag weer terug en ik ben een typje dat wanneer t uit is met t pilletje ik ook echt gaar als een banaan ben en niets meer kan doen ben vaak goed uitgeput na een uurtje of 6.
Wat is jullie advies, hoe laat beginnen om het beste en het leukst t feest mee te maken op t snoepie? (wilde niet mezelf volstouwen) Hoe komen we semi-levend thuis (ga in ons kluisje op het station van dat knijpfruit en yoghurt spul doen en lang leve de komkommer :P ) Enneh, de werking van zo'n pil is dat ook anders op zo'n feest, bv normaal halve nu hele doen?
Ik ben bekend met het nemen van een pilletje met name in de thuissituatie en 1 x op een festival. Sinds tijden ga ik naar een groot feest In Qontrol en gaat er gesnoept worden. Nu, we gaan met de trein de volgende dag weer terug en ik ben een typje dat wanneer t uit is met t pilletje ik ook echt gaar als een banaan ben en niets meer kan doen ben vaak goed uitgeput na een uurtje of 6.
Wat is jullie advies, hoe laat beginnen om het beste en het leukst t feest mee te maken op t snoepie? (wilde niet mezelf volstouwen) Hoe komen we semi-levend thuis (ga in ons kluisje op het station van dat knijpfruit en yoghurt spul doen en lang leve de komkommer :P ) Enneh, de werking van zo'n pil is dat ook anders op zo'n feest, bv normaal halve nu hele doen?



Whaha, kheb daar nog wel ns last van...