Aanwazig zei:
Ja dat zou wel kunnen ja meestal gebruik ik wel 1 a 2 keer per maand.
En tadaaaa! Daar is het antwoord. 1x per maand zou nog nét kunnen. Dat heb ik ook een tijd gedaan. Maar doe je dit een langere tijd of nóg vaker dan 1x in de maand, dan krijg je dus probleempjes zoals jij hebt.
De tip: Minder gebruiken nu het nog zin heeft. 1x in de 2/3maanden. Ga je nog langer zo door, dan verpest je het voor jezelf
![:wink:]()
Je moet je serotonine de tijd geven om weer op te laden zegmaar..
En zoals J86 zegt; Weet wat je gebruikt. Lezen, lezen, lezen, lezen, lezen, lezen, lezen, lezen, lezen, lezen, lezen, lezen, lezen, lezen, lezen, lezen, lezen, lezen, lezen, lezen, lezen, lezen, lezen, lezen, lezen, lezen, lezen, lezen, lezen, lezen, lezen, lezen, lezen, lezen, lezen, lezen, lezen, lezen, lezen, lezen, lezen, lezen, lezen, lezen, lezen, lezen, lezen, lezen, lezen, lezen, lezen, lezen, lezen, lezen, lezen, lezen, lezen, lezen, lezen, lezen, lezen, lezen, lezen, lezen, lezen, lezen, lezen, lezen, lezen, lezen, lezen, lezen, lezen, lezen, lezen, lezen, lezen, lezen, lezen, lezen, lezen, lezen, lezen, lezen, lezen, lezen, lezen, lezen, lezen, lezen, lezen, lezen, lezen, lezen, lezen, lezen, lezen, lezen, lezen, lezen, lezen, lezen, lezen, lezen, lezen, lezen, lezen, lezen, lezen, lezen, lezen, lezen, lezen, lezen, lezen, lezen, lezen, lezen, lezen, lezen, lezen, lezen, lezen, lezen, lezen, lezen, lezen, lezen, lezen, lezen, lezen, lezen, lezen, lezen, lezen, lezen, lezen, lezen Je leest dit ook dus waarom niet over mdma?