#1
tomz0r zei:Hetzelfde, alleen voel je je niet de hele tijd goed en sta je wat dichter bij de realiteit. Vaak heb je niet zo veel energie als de eerste keer en als je wel een paar minuutjes vol effect hebt voelt het nep aan, dan hou je niet echt van heel de wereld.
Een beetje het idee dat het in vlagen komt dus? Dus dat je je bijv. een kwartier MDMA-ig voelt, dan 10 minuten een beetje nuchter met het idee van "Dit is allemaal maar chemisch, stelt niks voor", en dan weer rushen? Zoiets?