Bij een dosis boven de 250 gebeurt het op een gegeven moment zeker, maar het is volledig afhankelijk van de tijd, meestal in de afterglow begin ik pas gekke dingen te zien.
#3
bij 4 snoeiharde pillen dacht ik 2 agenten in de bosjes te zien, was het licht van een lantarenpaal op een struik, verder niets noppes nada.
#4
Vrij snel al maar ook meestal als het een beetje begint uit te werken. En dan vooral in combinatie met weinig slaap...
#5
denk dat dit heel moeilijk te zeggen is. weet nog wel een van mijn eerste keren na 2 blauwe peacjes, echt de raarste dingen gezien in de sterrenhemel De keren daarna eigenlijk niet tot nauwelijks meer gehallucineerd terwijl ik toch zeker 2,5 x zoveel binnen heb gehad als die avond.
denk dat het heel erg aan jezelf setting etc ligt.
#6
ik ook al rond de 100 maar ik moet in de setting zijn op feesjes ga ik zeker niks zien bij 100
maar een keertje alleen gezete onder een straatlamp en nog wat jointjes gepaft en dan zag ik wel gekke dingen, kwam er ook zo hele tijd kat naar mij een stuk of 3 keer 3de keer was ik weg uit paranoia weet niet of het een illusie was mrjah :P
#7
Ik ben er nooit echt uitgebreid op gaan hallicuneren. Hooguit wat vage schimmen, en kleurtjes hier en daar, maar die waren meestal na 'n keertje knipperen al weg, en bleven dan ook gerust 'n hele avond weg.
Als ik echt moeilijk veel op heb, dan is m'n beeld wel verneukt, maar volgens mij ligt dat eerder aan het feit dat m'n ogen gewoon ergens terug m'n schedel in proberen te staren door die leuke spiertrekkingen. ;')
Olle
Een reactie plaatsen
Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.