Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsBij hoeveel mdma(xtc) begin jij te hallicuneren?

Bij hoeveel mdma(xtc) begin jij te hallicuneren?

26 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
P
Paddo100Lid
01-01-2024, 00:00
#1
@ sjelepopi

600 x 0,78 = 420 + 48 = 468mg ... :wave:
V
VivaLaBlondeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Bij een dosis boven de 250 gebeurt het op een gegeven moment zeker, maar het is volledig afhankelijk van de tijd, meestal in de afterglow begin ik pas gekke dingen te zien. :hearteyes:
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#3
bij 4 snoeiharde pillen dacht ik 2 agenten in de bosjes te zien, was het licht van een lantarenpaal op een struik, verder niets noppes nada.
M
Miss JLid
01-01-2024, 00:00
#4
Vrij snel al maar ook meestal als het een beetje begint uit te werken. En dan vooral in combinatie met weinig slaap...
G
GabberSnoePieLid
01-01-2024, 00:00
#5
denk dat dit heel moeilijk te zeggen is. weet nog wel een van mijn eerste keren na 2 blauwe peacjes, echt de raarste dingen gezien in de sterrenhemel :hearteyes: De keren daarna eigenlijk niet tot nauwelijks meer gehallucineerd terwijl ik toch zeker 2,5 x zoveel binnen heb gehad als die avond.

denk dat het heel erg aan jezelf setting etc ligt.
I
IntoxicationLid
01-01-2024, 00:00
#6
ik ook al rond de 100 maar ik moet in de setting zijn op feesjes ga ik zeker niks zien bij 100
maar een keertje alleen gezete onder een straatlamp en nog wat jointjes gepaft en dan zag ik wel gekke dingen, kwam er ook zo hele tijd kat naar mij een stuk of 3 keer 3de keer was ik weg uit paranoia weet niet of het een illusie was mrjah :P
D
DopezillaLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik ben er nooit echt uitgebreid op gaan hallicuneren. Hooguit wat vage schimmen, en kleurtjes hier en daar, maar die waren meestal na 'n keertje knipperen al weg, en bleven dan ook gerust 'n hele avond weg.

Als ik echt moeilijk veel op heb, dan is m'n beeld wel verneukt, maar volgens mij ligt dat eerder aan het feit dat m'n ogen gewoon ergens terug m'n schedel in proberen te staren door die leuke spiertrekkingen. ;')

Olle

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."