Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsXTC + verkoudheid

XTC + verkoudheid

24 antwoorden
16 weergaven
18-5-2026
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#1
bij mij komt het niet door snuiven, heb het al vanaf dat ik klein ben...
a
afraidtechLid
01-01-2024, 00:00
#2
bij komt omdat ik het altijd tyfus warm heb en altijd en overal in een t-shirt loop :P
-
-house-Lid
01-01-2024, 00:00
#3
dus kan gwn ?, kvroeg het me af vanwege beetje moeheid en last van beetje benauwheid
M
MikeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Gaat prima hoor, ik heb zelfs wel eens gehad dat mijn verkoudheid over was na een avondje x...
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#5
grote kans dat je die verkoudheid nog weg zweet ook
-
-house-Lid
01-01-2024, 00:00
#6
achja zal het wel overleven tog,
dosering maakt ook niet veel uit ewl ?
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#7
neem gewoon zoveel als je altijd neemt, je gaat heus niet dood
a
afraidtechLid
01-01-2024, 00:00
#8
hoeveel mg zijn ze getest?

vroeger gebruikte ik altijd had toen weinig interesse in mijn lichaam, gebruikte met griep/koorst etc.. en heb het ook overleeft dus een verkoudheidje moet zeker gaan :P
-
-house-Lid
01-01-2024, 00:00
#9
heb er een paar van 130 en van 85/90 , was van plan 1 van 130 en een van 85/90 te doen maarja denk nu alleen een van 85/90.
a
afraidtechLid
01-01-2024, 00:00
#10
maakt toch niet uit, is dit je eerste keer? vast wel want anders had je ze wel gepakt.

beginnen met eentje daarna kun je nog altijd nog beslissen om de 2de te pakken ( ik zou het wel doen :grin:) liever een lange avond flink knijter dan 2 keer kort.

maar das mijn mening
-
-house-Lid
01-01-2024, 00:00
#11
nee is niet de eerste keer maar 3e keer :tongueout:
ik zie wel hoe die eerste valt en wat ik dan verder doe komt vast wel goed enige waar k btje over in zit is benauwdheid
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#12
Mike64 zei:
Gaat prima hoor, ik heb zelfs wel eens gehad dat mijn verkoudheid over was na een avondje x...
Klik om te vergroten...

+1
a
afraidtechLid
01-01-2024, 00:00
#13
-house- zei:
nee is niet de eerste keer maar 3e keer :tongueout:
ik zie wel hoe die eerste valt en wat ik dan verder doe komt vast wel goed enige waar k btje over in zit is benauwdheid
Klik om te vergroten...

je bent niet astmatisch toch?
-
-house-Lid
01-01-2024, 00:00
#14
dat wel
a
afraidtechLid
01-01-2024, 00:00
#15
en we zijn er inmiddels uit via pb
D
DopezillaLid
01-01-2024, 00:00
#16
Mike64 zei:
Gaat prima hoor, ik heb zelfs wel eens gehad dat mijn verkoudheid over was na een avondje x...
Klik om te vergroten...
Heh, meestal moet ik na x-gebruik als 'n malle aan de vitaminepillen, en zelfs dan word ik vaak nog verkouden van die troep. :P

Olle
d
damianLid
01-01-2024, 00:00
#17
lol... is juist een heerlijk middel om een avondje niet te hoesten en je beter te voelen :)
a
avicedLid
01-01-2024, 00:00
#18
bij mij werkt t best positief
volgens mij heb ik dan zo'n droge mond/keel/neus dat mn gesnotter daarna verdwenen is :)
-
-house-Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Is het verstandig om x te nemen als je beetje verkouden bent, heb er namelijk last van droge keel, snotneus, spier pijn.

iemand ervaringen
:confused: :confused:
-
-house-Lid
01-01-2024, 00:00
#20
iemand ? ben van plan morgen te doen dus

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."