#1
Is het verstandig om x te nemen als je beetje verkouden bent, heb er namelijk last van droge keel, snotneus, spier pijn.
iemand ervaringen
![:confused:]()
iemand ervaringen
idd,maakt echt geen reet uitafraidtech zei:maakt toch geen snars uit![]()
SperSIZEboon zei:idd,maakt echt geen reet uitafraidtech zei:maakt toch geen snars uit![]()
![]()
ik ben meeste van de tijd verkouden hehehe
Mike64 zei:Gaat prima hoor, ik heb zelfs wel eens gehad dat mijn verkoudheid over was na een avondje x...
-house- zei:nee is niet de eerste keer maar 3e keer
ik zie wel hoe die eerste valt en wat ik dan verder doe komt vast wel goed enige waar k btje over in zit is benauwdheid
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."