Mja dat zou inderdaad al een heel hoop kunnen schelen. =)
kunlan zei:Oplossen en dan opdrinken zorgt naar mijn ervaring net voor een veel hardere inslag.![]()
Je kan ook een extra capsule rond je capsule plaatsen, misschien helpt dat. Maar ik denk dat je idd beter je startdosis gewoon spreid in 2-4 delen.
Waarom mensen moeten overgeven van dat heerlijke gevoel ga ik echt n贸贸it begrijpen.
kunlan zei:Waarom mensen moeten overgeven van dat heerlijke gevoel ga ik echt n贸贸it begrijpen.

TeKNoZem zei:Misschien met iets minder beginnen, of overstappen naar kristal?
Ik weet iig zeker dat kristal meestal wat geleidelijker inkomt. Iets wat ik bij pillen eigenlijk zelden heb ervaren. Daar was het meestal "BAM! spaaaace~".
Hislordship zei:TeKNoZem zei:Misschien met iets minder beginnen, of overstappen naar kristal?
Ik weet iig zeker dat kristal meestal wat geleidelijker inkomt. Iets wat ik bij pillen eigenlijk zelden heb ervaren. Daar was het meestal "BAM! spaaaace~".
Kristal komt dus wat geleidelijker aan? geld dat ook voor poeder?
Ik heb namelijk capsules.
TeKNoZem zei:Hislordship zei:TeKNoZem zei:Misschien met iets minder beginnen, of overstappen naar kristal?
Kristal komt dus wat geleidelijker aan? geld dat ook voor poeder?
Ik heb namelijk capsules.
Mja kristal/poeder zijn bij mij altijd rustig ingekomen. Als je er een bommetje of capsule van maakt zal het waarschijnlijk ongeveer te vergelijken zijn met een pilletje, maar als je het gewoon in een fruitsapje gooit in een flesje ofzo zal het al een heel stuk rustiger beginnen. Bovendien proef je van de MDMA dan niet zo gek veel door de vaak al iets bittere smaak van fruitsap, of juist het hele zoete ervan welke dan de bitterheid van de M overheerst.
Verder kan je nog altijd gewoon je vinger in een zakje kristal of poeder dippen, in je mond stoppen en spoelen, tis niet te pruimen, maar het zeker wel waard.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."