Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
漏 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsInslag verminderen?

Inslag verminderen?

11 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
H
HislordshipLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik zat dus met een klein probleempje...
Vorig jaar heb ik aardig wat gespaced op blauwe mitsu's die behoorlijk sterk waren.
Nu is het zo dat de inslag van een pil bij mij uit het niets lijkt te komen en ik zit dan gelijk volop in de space.

Mijn probleem is dat ik de inslag vaak wat ''te'' hard vind en daarom moet ik volgens mij ook vaak in het eerste half uur na dat ie ingeslagen is een keer kotsen.

Daarom wilde ik graag weten of er iets is dat je kan doen om de inslag wat minder te maken?
Zodat het effect wat geleidelijker opkomt inplaats van dat het in 1 keer inslaat.

Alvast bedankt. :wave:
T
TeKNoZemLid
01-01-2024, 00:00
#2
Misschien met iets minder beginnen, of overstappen naar kristal?

Ik weet iig zeker dat kristal meestal wat geleidelijker inkomt. Iets wat ik bij pillen eigenlijk zelden heb ervaren. Daar was het meestal "BAM! spaaaace~".
V
VigilanteLid
01-01-2024, 00:00
#3
deel je pil in 4 stukken en neem ze met 15-30 min tussenpauze. Zo wordt de inslag in 4-en gedeeld en uitgestrekt over een langere periode.
H
HislordshipLid
01-01-2024, 00:00
#4
TeKNoZem zei:
Misschien met iets minder beginnen, of overstappen naar kristal?

Ik weet iig zeker dat kristal meestal wat geleidelijker inkomt. Iets wat ik bij pillen eigenlijk zelden heb ervaren. Daar was het meestal "BAM! spaaaace~".
Klik om te vergroten...

Kristal komt dus wat geleidelijker aan? geld dat ook voor poeder?
Ik heb namelijk capsules.
T
TeKNoZemLid
01-01-2024, 00:00
#5
Hislordship zei:
TeKNoZem zei:
Misschien met iets minder beginnen, of overstappen naar kristal?

Ik weet iig zeker dat kristal meestal wat geleidelijker inkomt. Iets wat ik bij pillen eigenlijk zelden heb ervaren. Daar was het meestal "BAM! spaaaace~".
Klik om te vergroten...

Kristal komt dus wat geleidelijker aan? geld dat ook voor poeder?
Ik heb namelijk capsules.
Klik om te vergroten...

Mja kristal/poeder zijn bij mij altijd rustig ingekomen. Als je er een bommetje of capsule van maakt zal het waarschijnlijk ongeveer te vergelijken zijn met een pilletje, maar als je het gewoon in een fruitsapje gooit in een flesje ofzo zal het al een heel stuk rustiger beginnen. Bovendien proef je van de MDMA dan niet zo gek veel door de vaak al iets bittere smaak van fruitsap, of juist het hele zoete ervan welke dan de bitterheid van de M overheerst.

Verder kan je nog altijd gewoon je vinger in een zakje kristal of poeder dippen, in je mond stoppen en spoelen, tis niet te pruimen, maar het zeker wel waard.
H
HislordshipLid
01-01-2024, 00:00
#6
TeKNoZem zei:
Hislordship zei:
TeKNoZem zei:
Misschien met iets minder beginnen, of overstappen naar kristal?

Ik weet iig zeker dat kristal meestal wat geleidelijker inkomt. Iets wat ik bij pillen eigenlijk zelden heb ervaren. Daar was het meestal "BAM! spaaaace~".
Klik om te vergroten...

Kristal komt dus wat geleidelijker aan? geld dat ook voor poeder?
Ik heb namelijk capsules.
Klik om te vergroten...

Mja kristal/poeder zijn bij mij altijd rustig ingekomen. Als je er een bommetje of capsule van maakt zal het waarschijnlijk ongeveer te vergelijken zijn met een pilletje, maar als je het gewoon in een fruitsapje gooit in een flesje ofzo zal het al een heel stuk rustiger beginnen. Bovendien proef je van de MDMA dan niet zo gek veel door de vaak al iets bittere smaak van fruitsap, of juist het hele zoete ervan welke dan de bitterheid van de M overheerst.

Verder kan je nog altijd gewoon je vinger in een zakje kristal of poeder dippen, in je mond stoppen en spoelen, tis niet te pruimen, maar het zeker wel waard.
Klik om te vergroten...

Dus gewoon me capsule open maken en de inhoud in wat te drinken gooien zou kunnen helpen?
in dat geval denk ik dat ik dat wel ff ga proberen bedankt. :)
T
TeKNoZemLid
01-01-2024, 00:00
#7
Mja dat zou inderdaad al een heel hoop kunnen schelen. =)
k
kunlanLid
01-01-2024, 00:00
#8
Oplossen en dan opdrinken zorgt naar mijn ervaring net voor een veel hardere inslag. :)

Je kan ook een extra capsule rond je capsule plaatsen, misschien helpt dat. Maar ik denk dat je idd beter je startdosis gewoon spreid in 2-4 delen.

Waarom mensen moeten overgeven van dat heerlijke gevoel ga ik echt n贸贸it begrijpen.
H
HislordshipLid
01-01-2024, 00:00
#9
kunlan zei:
Oplossen en dan opdrinken zorgt naar mijn ervaring net voor een veel hardere inslag. :)

Je kan ook een extra capsule rond je capsule plaatsen, misschien helpt dat. Maar ik denk dat je idd beter je startdosis gewoon spreid in 2-4 delen.

Waarom mensen moeten overgeven van dat heerlijke gevoel ga ik echt n贸贸it begrijpen.
Klik om te vergroten...

Welicht omdat het van niks voelen in een paar seconde omslaat tot hyper space :P
En dat gebeurd dan net ff te snel denk ik.
R
RendeoLid
01-01-2024, 00:00
#10
kunlan zei:
Waarom mensen moeten overgeven van dat heerlijke gevoel ga ik echt n贸贸it begrijpen.
Klik om te vergroten...

gewoon je maag die ff overhoop kan liggen :P ik heb altijd last aan mijn maag maar nog nooit moeten overgeven

ot, zoals al gezegd is best je pillen/poeder in 2 of meer verdelen
D
DopezillaLid
01-01-2024, 00:00
#11
Het braken komt volgens mij voornamelijk doordat mdma niet echt lekker op de maag ligt. Ik heb het twee keer gehad op een lege maag, en dan nog voordat het insloeg. Toen kwam de rush pas 'n minuutje na het braken.

Het beste lijkt mij dus om het een beetje te spreiden, en niet op een compleet lege maag xtc te gebruiken.

Olle
k
kunlanLid
01-01-2024, 00:00
#12
Gewoon wat eten jongens, help je enkel jezelf mee :sunglasses:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."