Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVaag hoofd.

Vaag hoofd.

25 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
D
DopezillaLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik zelf zou het vrij lastig vinden om me nuchter te houden onder invloed van mdma. Bij welke dosis dan ook. Als ze het niet aan je smoelwerk zien (wat niet hoeft met 'n normale dosis) merken ze het wel aan de kul die je vertelt. Althans, zo zit dat met mij dan.

Olle
S
ShadowLSDLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hoi daar mensen..

Na enkele trips heb ik besloten om x binnekort eens te proberen.
Lijkt me leuk om een x te doen.
Ben niet zo verslavings-gevoelig en sta in dat opzicht zeer sterk in mijn schoenen.
Zit nog wel met een vraag wat betreft ''uiterlijk''; tijdens een trip.
Hier in de Sociaale kring word het gebruik van drugs niet zo geaccepteerd en wil dus daarom niet teveel opvallen. Vroeg me dus af wat een veilige dosis is? Wil dus geen ogen die gaan rollen en ook geen andere, misschien wel opvallende dingen. Het gaat over kristallen. 86% dacht ik.
Wil het trouwens op een feestje gaan nemen. @31-12

Grote dopjes zijn daarintegen niet zo erg :hearteyes:

Groet SLSD {Newbe}
C
CakeSpaceBELid
01-01-2024, 00:00
#3
voor de dosis : http://www.erowid.org/chemicals/mdma/mdma_dose.shtml

voor de rest, goed blijven drinken probeer een glas water per uur, voor de rest niet veel zorge maken :tongueout: zonnebril ook handig op plaatse waar ze wel regelmatig chekken.

als je niet te veel wilt opvallen is het volgens mij het beste gewoon chill te gaan dansen vanvoor, daar val je nooit op :grin: (puur MDMA vald zwaarder dan XTC dus let wel op dat je niet misselijk wordt) als je dan tog zin krijgt om te gaan zitten blijf dan bij je vrienden en probeer contact te vermeide met mensen die je niet kent (op de manier van praten merk je meestal iemand die MDMA / XTC heeft gepakt) tenzei ze zelf genomen hebbe natuurlijk ^^ have fun.
C
CakeSpaceBELid
01-01-2024, 00:00
#4
Ollemann zei:
Ik zelf zou het vrij lastig vinden om me nuchter te houden onder invloed van mdma. Bij welke dosis dan ook. Als ze het niet aan je smoelwerk zien (wat niet hoeft met 'n normale dosis) merken ze het wel aan de kul die je vertelt. Althans, zo zit dat met mij dan.
Klik om te vergroten...

hm jah dat grinde is nog zoiets.
maar heb ik meestal minder last van, rustig kauwe omdat ik tog chill ben of stevig op elkaar als ik aan het danse ben doe ik vanzelf..
D
DubzLid
01-01-2024, 00:00
#5
Haha, doe vooral geen zonnebril op. Als je iemand met een zonnebril ziet op een party weet je voor 99,9% al hoe laat het is.
C
CakeSpaceBELid
01-01-2024, 00:00
#6
Dubz zei:
Haha, doe vooral geen zonnebril op. Als je iemand met een zonnebril ziet op een party weet je voor 99,9% al hoe laat het is.
Klik om te vergroten...

hehe jah :P maar dan weten ze het wel en laten ze je ook meestal met rust :smoke:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."