Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Weet iemand een leuk feest ? Waar ga jij naartoe? Belgie, Nederland maakt niet uit. Edit: DrumAndBase,Techno,House,Dublin,Funk,Soul,Trance,"
"Heb hetzelfde boek hier liggen. Moet zeggen dat ik bepaalde stukken ook erg paddo-achtig vind klinken. Verder in het boek staan een paar oefeningen. Tijdens het uitvoeren hiervan ervaarde IK een soortgelijk gevoel als onder paddo's. Ik ga het boek binnekort weer eens lezen, ben maar gegaan tot blz50."
"Je eigen puur concentreren op het Nu. Is 1 van de oefeningen. Ik merk dat als ik me daar op concentreer ik heel bewust ben van mijn omgeving en waaronder dus ook mijn lichaam. Staat wel meer in. Nog niet verder gekomen als blz50. Bol.com staan ook wel goede revieuws over het boek. Valt onder de noemer : Sprituele verlichting."
"Hoi mensen, Vandaag eeen Ying/Yang Blauw getest met een Marquis testkit. Uitslag is nogal verwarend : Zwart/Rood, belletjes tijdens veranderen van kleur. Tevens een geur. Foto gemaakt, { "lightbox_close": "Close", "lightbox_next": "Next", "lightbox_previous": "Previous", "lightbox_error": "The requested content cannot be loaded. Please try again later.", "lightbox_start_slideshow": "Start slideshow", "lightbox_stop_slideshow": "Stop slideshow", "lightbox_full_screen": "Full screen", "lightbox_thumbnails": "Thumbnails", "lightbox_download": "Download", "lightbox_share": "Share", "lightbox_zoom": "Zoom", "lightbox_new_window": "New window", "lightbox_toggle_sidebar": "Toggle sidebar" } Als je goed kijk zie je een rode gloed. Laat wat weten Groet Slsd"
"Rood zou volges de ColorChart een Speed-achtige stof zijn. Donkerpaars Blauw/Zwart daarintegen een xtc achtige stof. Dus wss is het een Mix van 2.. Wie weet wat nog meer???? Pil komt volgens mij wel overeen met onderstaande: http://www.pillreports.com/index.php?page=display_pill&id=19297 Ik weet het ook ffe niet meer, Jammer genoeg is het dichtsbijzijnde testcentrum ongeveer 1.5 rijden. Slsd"
"Nog maar een keer testen dan. Up de foto zometeen.. Update: 5 Seconden (1drups). Zwarte/paarse emulsie 30 seconden (2drups) bewogen. Wat is dit voor kleur? Rood? Paars? Ik ben kleurenblind lijkt wel."
"Hoi daar mensen.. Na enkele trips heb ik besloten om x binnekort eens te proberen. Lijkt me leuk om een x te doen. Ben niet zo verslavings-gevoelig en sta in dat opzicht zeer sterk in mijn schoenen. Zit nog wel met een vraag wat betreft ''uiterlijk''; tijdens een trip. Hier in de Sociaale kring word het gebruik van drugs niet zo geaccepteerd en wil dus daarom niet teveel opvallen. Vroeg me dus af wat een veilige dosis is? Wil dus geen ogen die gaan rollen en ook geen andere, misschien wel opvallende dingen. Het gaat over kristallen. 86% dacht ik. Wil het trouwens op een feestje gaan nemen. @31-12 Grote dopjes zijn daarintegen niet zo erg Groet SLSD {Newbe}"
"Lol, zwart/paars/lichtrood wanneer ik het niet laat rollen. Laat ik het rollen dan lijkt er een Burdearood kleurtje te verschijnen. Voor de zkerheid dan toch maar naar het testcentrum. Bedankt.!"
"Denk dat ik ze dan maar ga capsuleren op 50mg per pil. Lekker rustig opbouwen en dan komt het wel goed. Is het trouwens een goed idée om in de capsule ook wat Vitamini c te doen (geprakt supplementje)? Misschien ook wat Magnesium? Groet SLSD"
"Leuk foto'tje van de pil! Hierzo Heeft een tijdje in mijn portemonee gezeten dus niet meer zo mooi als eerst.(Jmmrgenoeg) Lijkt die van jou erop Mike?"