#1
Hm...nog steeds koppijn van de DMAE, ook af en toe steken in m'n lever en hartstreek....zou dit weggaan? Of ben ik er misschien allergisch voor??

blu zei:Omdat DMAE en MDMA betrokken zijn bij 2 verschillende neurotransmitters, is het niet gevaarlijk om ze gelijktijdig te gebruiken.
Stylus zei:Speed en MDMA wordt afgeraden omdat het beide op het cardiovasculaire systeem werkt (bloeddruk omhoog, hartslag omhoog, in te grote mate is dit gevaarlijk).
W.F.L. zei:DMAE combineren met MDMA lijkt me wel veilig, maar zelf zou ik het gewoon niet doen, simpelweg omdat ik er het nut niet van in zie. Ik hou niet zo van de gedachte van drugs te combineren, en zo moeilijk is het toch niet om even te kappen.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."