Van Speed heb ik een enorme kater gehad en sindsdien doe ik NOOIT meer. Van MDMA heb ik nog nooit een dip gehad,maar ik ga dan ook nooit erg hard vanwege m'n antidepressiva die ik neem.
Maar misschien komt het ook doordat ik de twee dagen na gebruik een paar benzotjes neem en wat codeïne.
Ik heb eerder het gevoel dat MDMA voor mij de beste antidepressiva is, van mij part mogen ze het op de markt brengen onder de vorm van een "medicijn" zoals bv Xyrem wat eigelijk gewoon GHB is ,Rilatine en concerta pep, en de stof Diacetylmorphine is zelfs heroine en wie weet wat nog allemaal...
Als ik in het weekend neem dan voel ik me een hele week kiplekker. Ik heb namelijk een bipolaire stoornis, ben ik down neem ik mdma, niet veel maar genoeg om me ok te voelen, want het is geen lachertje als je heel de dag zit te denken hoe je je van kant kunt maken. :-s
Net eens langs geweest bij m'n goede vriend wikipedia...
http://en.wikipedia.org/wiki/Mdma komt bij mij over als een goed medicijn
![:)]()