Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSteken over je lichaam na xtc

Steken over je lichaam na xtc

9 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#1
Beter ga je met zulke klachten naar de dokter, die kan je denk ik beter helpen.
M
Marco123Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Hallo


Steken over heel je lichaam na xtc.
Nog iemand deze ervaring? wat is de reden als dit blijft aanhouden?


greetz
l
langemanLid
01-01-2024, 00:00
#3
Misschien voodoo?

Maar nee het is geen bekend verschijnsel. Verder zal er weinig over gezegd kunnen worden wat enig hout snijd.
C
CooperLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik zou ook even voorzichtig zijn, maar waar het misschien aan kan liggen is de spierspanning die xtc veroorzaakt. Misschien ben je gevoelig voor de stijfheid erna.
M
Marco123Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Oom Klaas zei:
Beter ga je met zulke klachten naar de dokter, die kan je denk ik beter helpen.
Klik om te vergroten...
Dokter weet daar ook niet veel van heb gelezen dat het kan te maken met te hoge spierspanning.
l
langemanLid
01-01-2024, 00:00
#6
Marco123 zei:
Dokter weet daar ook niet veel van heb gelezen dat het kan te maken met te hoge spierspanning.
Klik om te vergroten...

Nee, en de garage weet niets van auto's en mankementen daaraan.....
Meet jij effe zijn bloeddruk??
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#7
Marco123 zei:
Oom Klaas zei:
Beter ga je met zulke klachten naar de dokter, die kan je denk ik beter helpen.
Klik om te vergroten...
Dokter weet daar ook niet veel van heb gelezen dat het kan te maken met te hoge spierspanning.
Klik om te vergroten...

Je stelt je vraag liever aan een stel anonieme drugsgebruikers dan aan een dokter?
w
westergasLid
01-01-2024, 00:00
#8
Als je dat soort rare symptomen hebt is het misschien handig om te stoppen/minderen?
v
vaarklaasLid
01-01-2024, 00:00
#9
westergas zei:
Als je dat soort rare symptomen hebt is het misschien handig om te stoppen/minderen?
Klik om te vergroten...

Goh.... als we jou toch niet hadden 'westergas'.
w
westergasLid
01-01-2024, 00:00
#10
vaarklaas zei:
westergas zei:
Als je dat soort rare symptomen hebt is het misschien handig om te stoppen/minderen?
Klik om te vergroten...

Goh.... als we jou toch niet hadden 'westergas'.
Klik om te vergroten...

Ja dank je 'vaarklaas'! Ik ben ook heel blij om er te zijn, het is hier ook zo gezellig :wave:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."