Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsAllemaal dezelfde hallucinatie?

Allemaal dezelfde hallucinatie?

11 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#1
Volgens mij beïnvloed je elkaar nogal, bij tripmiddelen is dat ook vaak zo. Als de ene zegt wat hij ziet, ziet de andere dat meestal ook omdat je je daarop gaat concentreren.
P
PetrovicLid
01-01-2024, 00:00
#2
Wat Koxbox zegt. Verdween het kasteel wel?
M
Miss JLid
01-01-2024, 00:00
#3
Heb ik ook wel eens gehad met mijn vriend:

Ik: Hé er vallen allemaal glinsterende spinnenwebben van het plafond!
Hij: Ja ik zie ze ook! (Terwijl we in de lucht graaien)
Ik: Wtf?
Hij: ik wou dat ik er een foto van kon maken!

:P
S
SpinningRLid
01-01-2024, 00:00
#4
Hallo,

Ik had even een vraagje, Een paar maten en ik hebben gisteren voor ht eerst MDMA kristallen uitgeprobeerd. We hebben al wel is vaker xtc op maar wouden dit ook eens proberen.

We hadden in totaal 2 gram kristallen voor 5 man. Die 2 gram is ook helemaalopgegaan. na een paar uurtjes steeds maar bijgetankt te hebben begonnen er hallucianties op te treden.

Op het begin had iedereen andere hallucinaties, iedereen zag zelf iets wat de andere niet zagen. Toen rond een uur of 4-5 kregen we ineenkeer allemaal dezelfde hallucinatie. We stonden met zijn 4e (de 5e was naar huis) op een berg en keken allemaal achter ons en zagen met zijn 4e dat er een groot kasteelachtig huis midden in het bos stond, dat werd ook door iedereen bevestigd.

Nu is mijn vraag: Hoe kan het dat we met zijn 4e dezelfde hallucinatie gekregen hebben? Terwijl we daarvoor nog allemaal apart dingen zagen.

Groetjes
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#5
Petrovic zei:
Verdween het kasteel wel?
Klik om te vergroten...
:tearsofjoy:
T
TripperLid
01-01-2024, 00:00
#6
Stond hij er echt niet?
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#7
Petrovic zei:
Verdween het kasteel wel?
Klik om te vergroten...

Tripper zei:
Stond hij er echt niet?
Klik om te vergroten...

Same shit.
S
SpinningRLid
01-01-2024, 00:00
#8
Nee, het stond er echt niet want die plek kennen wij heel goed.

Maar het kan ook niet dat het door elkaar kwam zeg maar want we zeiden het vrijwel tegelijk tegen elkaar. dus we hadden echt alle 4 dezelfde hallucinatie todat een van ons er naartoe liep en door de muur liep en toen was het weg.
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#9
SpinningR zei:
Nee, het stond er echt niet want die plek kennen wij heel goed.

Maar het kan ook niet dat het door elkaar kwam zeg maar want we zeiden het vrijwel tegelijk tegen elkaar. dus we hadden echt alle 4 dezelfde hallucinatie todat een van ons er naartoe liep en door de muur liep en toen was het weg.
Klik om te vergroten...
Je zou nog verschieten wat het onderbewustzijn kan verrichten.
S
SpinningRLid
01-01-2024, 00:00
#10
KoxBox zei:
SpinningR zei:
Nee, het stond er echt niet want die plek kennen wij heel goed.

Maar het kan ook niet dat het door elkaar kwam zeg maar want we zeiden het vrijwel tegelijk tegen elkaar. dus we hadden echt alle 4 dezelfde hallucinatie todat een van ons er naartoe liep en door de muur liep en toen was het weg.
Klik om te vergroten...
Je zou nog verschieten wat het onderbewustzijn kan verrichten.
Klik om te vergroten...

nja ik weet het niet, ik vond het echt raar dat we dat alle 4 vrijwel tegelijk zagen en ook weer tegelijk zagen verdwijnen. ik weet wel dat wel goed van de pad waren :P
w
weyoun22Lid
01-01-2024, 00:00
#11
ik weet van paddo's wel dat je je trip met vrienden kan delen. Door constant met elkaar te praten ga je hetzelfde denken en zelfs dezelfde dingen zien. Alsof je de trips onderling synchroniseert, een bijzonder prettig effect!

Ik heb van MDMA nooit echt gehallucineerd, alleen in combinatie met speed maar dan zit je toch meer in je eigen wereldje.
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik zet deze even in het xtc subforum...

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."