Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWeer voor het eerst sinds 5 jaar aan de xtc.

Weer voor het eerst sinds 5 jaar aan de xtc.

25 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
Y
YourivdbLid
01-01-2024, 00:00
#1
Of gewoon een vette hamburger !
ideaal .

He , ik ben via via hier op het forum gekomen , van mij is het ook reeds meer dan 5jaar geleden.
Echter wil ik daar een einde aan maken :wink:
Alleen ken ik niemand meer die mij verder kan helpen ... , 5 jaar veranderd er blijkbaar veel ...

Kan iemand mij hier verderhelpen aub ... ?
Dank , Youri
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Drientje zei:
Chris Pontius zei:
gewoon lekker veel saus er op gooien en gaan :hearteyes:
Klik om te vergroten...
:tearsofjoy:

Knoflooksaus rules! :rock:
Klik om te vergroten...

ja idd, fucking care aan de stank. als ik me begeef op de kaakschaatsbaan is dat bijzaak!
p
pushuLid
01-01-2024, 00:00
#3
Yourivdb zei:
Of gewoon een vette hamburger !
ideaal .

He , ik ben via via hier op het forum gekomen , van mij is het ook reeds meer dan 5jaar geleden.
Echter wil ik daar een einde aan maken :wink:
Alleen ken ik niemand meer die mij verder kan helpen ... , 5 jaar veranderd er blijkbaar veel ...

Kan iemand mij hier verderhelpen aub ... ?
Dank , Youri
Klik om te vergroten...

Dit forum is niet bedoeld om dealers te vinden, maar succes :wink:
M
MIA-1985Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Dreuge zei:
Niemand heeft je er nog op gewezen dat het ook kut pillen kunnen zijn :confused: Ik heb namelijk nog nooit eerder iemand aan de pillen een appel zien eten, laat staan 6 appels.
Klik om te vergroten...

Whahaha +1
b
biertonLid
01-01-2024, 00:00
#5
Hey,

Heb samen met een vriend vorig weekend bij hard bass xtc gebruikt.
Voor mij weer voor het eerst sinds 5 jaar. Hij had nog nooit gebruikt.
Hij was echt fucking aan het spacen en deed echt vaag.
Hij had een vreet kik dat ie 6 appels ging eten enzo. Hij kon niet pissen enzo.

Wat ik me dus eigenlijk afvraag is waar je op moet letten als je gebruikt en wat je doet als je niet lekker bent. Ik hoorde bijvoorbeeld iets over cola drinken.
Alle tips zijn welkom.

B.v.d.
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#6
Cola drinken (of iets anders non-alcoholisch) wordt aangeraden zodat je niet uitdroogt.

viewtopic.php?f=3&t=22869

viewtopic.php?f=3&t=14242

daar zal nog wel het een en ander bijstaan :wink:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."