#1
Het lijkt me sterk dat het de cafeïne is.
Cola = cafeïne -> droogt uit. Als je er veel van drinkt kan dit wellicht de oorzaak zijn.
Fresh zei:Blijft een beetje vaag met zulke klachten en gissen wat het geweest kan zijn.
Het kan zoveel in- en externe oorzaken hebben.
Ik zou me er niet druk om maken eigenlijk. Probeer het anders eens gewoon thuis met een halfje ofzo. Mocht dat ook niet goed lopen, dan zou ik het gewoon niet meer doen. Misschien kan je er gewoon niet tegen...dat bestaat ook nog.
Drink je niet teveel water eigenlijk? Ook voor oppassen..dan worden je voedingsstoffen etc. ook niet goed opgenomen en kan het zijn dat je deze sneller uitplast en dus slapper gaat voelen.
Suc6 ermee!
Muse24 zei:Als je de oorzaak weet, en dat is dat je er niet tegen kunt, stop je dan daadwerkelijk? Of blijft die nieuwsgierigheid het winnen waardoor je het toch weer zult gaan uitproberen om te kijken of je er nu niet naar van wordt.
Vroeg ik me zo eens af.
xjimmyx zei:Bedoel je soms dat als jij opstaat je zwart/wazig beeld krijgt met een soort druk op je hoofd?
Daar heb ik ook een tijdje last van gehad, ben wat meer en gezonder gaan eten + meer slaap.
En na 2a 3 dagen voelde ik me al beter, nu heb ik er helemaal geen last meer van.
Maar aangezien jij dit al geprobeerd hebt?
Verder kan je de omstandigheden van de keren dat xtc goed ging en de keren dat het niet goed ging vergelijken.
Meer weet ik er ook niet van af, Succes
clockcable zei:Duizelingen als je opstaat duid meestal op een te lage bloeddruk. Genoeg eten en drinken.
Flameon zei:clockcable zei:Duizelingen als je opstaat duid meestal op een te lage bloeddruk. Genoeg eten en drinken.
Dit dus. D
dacht je ... ik moet weinig eten voor het beste effect?
Daar kan een lichaam een behoorlijke klap van krijgen,en die kan idd enige tijd duren. Zeker als je de dagen erna niet gezond hebt gegeten omdat je zo misselijk was?
kappah zei:Flameon zei:clockcable zei:Duizelingen als je opstaat duid meestal op een te lage bloeddruk. Genoeg eten en drinken.
Dit dus. D
dacht je ... ik moet weinig eten voor het beste effect?
Daar kan een lichaam een behoorlijke klap van krijgen,en die kan idd enige tijd duren. Zeker als je de dagen erna niet gezond hebt gegeten omdat je zo misselijk was?
Nee.. dat dacht ik niet. Ik zorg altijd dat ik voldoende gegeten heb en zelfs tijdens (of vlak na de trip) eet ik met tegenzin ook iets.
De dagen voordat ik ging gebruiken heb ik ook goed gegeten en neem elke dag extra vitamines (in pil vorm).
Ook tijdens de trip drink ik genoeg water/cola. Het enige wat misschien wat afwijkt van het ideaal is dat ik niet heel erg veel slaap heb gehad de dag voor het feest (een kleine 6 uur slaap).
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."