Ik doe het altijd zo, nooit mdma zonder speed voor mij.
#2
Is het mogelijk om speed voor MDMA te doen op een feest?
Dus bv: van 21.00 tot 00.00u 2 lijntjes speed en dan vanaf 01.00u 2x 110mg mdma?
Heeft hier iemand ervaring mee?
#3
Ik vind dat juist ultra lekker. Het heeft wel een risico, aangezien de werking van X (schijnbaar) minder wordt en je lichaamstemperatuur hoger wordt. Ook is de kans op uitdroging groter, maar gewoon zorgen dat je genoeg water drinkt (ook niet te veel!). Ik vind het een heerlijke combo en ga het zeker vaker doen, sinds ik het met O&N voor het eerst gedaan heb.
#4
Zorg wel dat je niet rete strak staat van de speed als je mdma neemt van dan blijf je heel erg alert. Ik vind het altijd fijn om helemaal scheel van de mdma te gaan.
#5
Onlangs nog beetje mdma met speed in sulfaatvorm.
Heerlijke combinatie op zich vind ik eigenlijk als het 50/50 is verdeeld... Kleine lijntjes en je hebt een lekker gevoel.
Overigens jouw optie gaat gerust hoor... Ik zou eerst mdma doen dan pep!
#6
Ik heb 1x voor aanvang van een feest 4 lijnen speed gehad, op het feest zelf mdma. Je merkt wel dat de werking van de mdma anders wordt. Maar het is wel een chille combi Ik heb dan niet zo'n heftige comedown op de terugweg (omdat de speed dan nog werkt)
#7
Het gaat mijn 2e keer worden en vraag ik me af of ik een hele kan nemen van 100/110mg ?
#8
100mg kan heel goed.
#9
Ligt eraan hoeveel je weegt. 1 a 2 mg per kg zou goed moeten zijn op de hele avond. Met pep erbij zou ik niet over die 2 heen gaan.
Een reactie plaatsen
Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.