#1
ik netjes. en de volgende dag minder last van je rug? misschien ga ik er dan ook even naar kijken ![:)]()

DDeeJay zei:zouw het gwn bij een simpele reflex spray of dergelijke houden
veel meer opties zal je niet krijgen denk ik zo
luchtigtoetje zei:Dit is wel grappig, ik doe het juist andersom. Ik heb chronische rugklachten en als ik xtc neem heb ik er 8 uur lang geen last van. Wat een verademing![]()
Drientje zei:Ik denk dat je last van je rug had omdat je juist veel aan het dansen bent geweest.
Af en toe even ergens zitten en dan met steun in je rug. Uitrekken is dan ook fijn.
Magnesium zal wel helpen, sowieso gewoon de week voor je gaat gebruiken flink wat magnesium slikken. Scheelt zoveel in de kater als je geen last heb van je spieren.

Dr Gonzo zei:Over die magnesium, ik heb zo'n potje van het kruidvat en daar staat 300 mg per dag op...
dus 300 mg zal wel de goede dosis zijn...
Petrovic zei:Magnesium kan wel wat helpen is mijn ervaring. Maar verwacht er geen wonderen van.
yxes zei:Petrovic zei:Magnesium kan wel wat helpen is mijn ervaring. Maar verwacht er geen wonderen van.
oki thx, ik zal t zien morgenzinin!!
trippelh zei:yxes zei:Petrovic zei:Magnesium kan wel wat helpen is mijn ervaring. Maar verwacht er geen wonderen van.
oki thx, ik zal t zien morgenzinin!!
En hoe was het?
ik zelf heb altijd pijn in mijn onderrug en nek een dag erna
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."