#1
buzzy zei:@need^weed: Ja, iedereen was naar huis en ik had zelf nog lang geen zin aan mijn bed![]()
Hahah, das wel lachen ik heb laatst ook een keertje in me 1e getript op xtc, was best wel chill, je kan heel relaxed tot jezelf komen en lekker genieten van alles etc


latersss chilow verhalen trouwens