Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsTip: nachtzwemmen op X

Tip: nachtzwemmen op X

28 antwoorden
11 weergaven
18-5-2026
G
GabberSnoePieLid
01-01-2024, 00:00
#1
buzzy zei:
@need^weed: Ja, iedereen was naar huis en ik had zelf nog lang geen zin aan mijn bed :mrgreen:
Klik om te vergroten...

Hahah, das wel lachen ik heb laatst ook een keertje in me 1e getript op xtc, was best wel chill, je kan heel relaxed tot jezelf komen en lekker genieten van alles etc :hearteyes: , het water lijkt mij echt goddelijk als je waus bent :mrgreen:
b
buzzyLid
01-01-2024, 00:00
#2
Jah dat is het ook, vooral als je op je rug zwemt en dan naar alle sterren aan de hemel kijken :hearteyes: en langzaam het ochtendrood meemaken :hearteyes: Er kwamen ook nog een paar eenden naast me zwemmen :tearsofjoy: Ik begin met die beesten te praten enzo :mrgreen:
G
GabberSnoePieLid
01-01-2024, 00:00
#3
buzzy zei:
Jah dat is het ook, vooral als je op je rug zwemt en dan naar alle sterren aan de hemel kijken :hearteyes: en langzaam het ochtendrood meemaken :hearteyes: Er kwamen ook nog een paar eenden naast me zwemmen :tearsofjoy: Ik begin met die beesten te praten enzo :mrgreen:
Klik om te vergroten...

Hahahahahahaha, dat laatste zie ik mezelf ook zo doen :P :P :P

zoiets van ' En lieve eendjes hoe maken jullie het vanaaf ' of gewoon ' moguh eend alles chill??' :tearsofjoy: :tearsofjoy:
T
Trip UnitLid
01-01-2024, 00:00
#4
douchen is ook chill op x :mrgreen:
R
RainLid
01-01-2024, 00:00
#5
wausie91 zei:
zwemmen lijkt me niet echt slim als je spetterwaus bent
Klik om te vergroten...
Zwemmen kan niet veel kwaad als je waus bent.. Als je stomdroken gaat zwemmen. Dan moet je uitkijken!
b
buzzyLid
01-01-2024, 00:00
#6
need^weed zei:
buzzy zei:
Jah dat is het ook, vooral als je op je rug zwemt en dan naar alle sterren aan de hemel kijken :hearteyes: en langzaam het ochtendrood meemaken :hearteyes: Er kwamen ook nog een paar eenden naast me zwemmen :tearsofjoy: Ik begin met die beesten te praten enzo :mrgreen:
Klik om te vergroten...

Hahahahahahaha, dat laatste zie ik mezelf ook zo doen :P :P :P

zoiets van ' En lieve eendjes hoe maken jullie het vanaaf ' of gewoon ' moguh eend alles chill??' :tearsofjoy: :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...
Uhhh volgens mij zei ik zoiets als: waarom vlieg je niet eend, straks zink je met je mooie veren :confused: :P
s
scratchtraxxLid
01-01-2024, 00:00
#7
Vorig jaar nog eens met een bendeke naar subtropisch zwembad geweest, nog onder de x.. Was zaalig :grin:
G
GoldfarbLid
01-01-2024, 00:00
#8
hey , dit wil ik ook !
B
Bal0nLid
01-01-2024, 00:00
#9
Grappig dat niemand er mee komt dat het misschien onveilig zou zijn? Onder invloed zwemmen is echt heel handig..

Doe het dan iig met vrienden erbij, of in een zwembad en niet in zee (in een haven notabene!).
p
platypusLid
01-01-2024, 00:00
#10
Bal0n zei:
Grappig dat niemand er mee komt dat het misschien onveilig zou zijn? Onder invloed zwemmen is echt heel handig..

Doe het dan iig met vrienden erbij, of in een zwembad en niet in zee (in een haven notabene!).
Klik om te vergroten...

niet de papa uithangen nou, dit valt duidelijk onder het bordje: "eigen verantwoordelijkheid". natuurlijk heb je gelijk, maar het is iets wat je zelf moet weten
R
RainLid
01-01-2024, 00:00
#11
Altijd leuke verhalen met Buzzy :rolleyes:
f
funLid
01-01-2024, 00:00
#12
platypus zei:
Bal0n zei:
Grappig dat niemand er mee komt dat het misschien onveilig zou zijn? Onder invloed zwemmen is echt heel handig..

Doe het dan iig met vrienden erbij, of in een zwembad en niet in zee (in een haven notabene!).
Klik om te vergroten...

niet de papa uithangen nou, dit valt duidelijk onder het bordje: "eigen verantwoordelijkheid". natuurlijk heb je gelijk, maar het is iets wat je zelf moet weten
Klik om te vergroten...

Ik ben het er wel mee eens dat er voor gewaarschuwd wordt.
Er zijn altijd mensen die dit lezen en denken "OH VET!" en niet meer verder nadenken.
Vooral het gevaar dat jezelf erg warm bent (op de X) en dan in het koude water springen kan je echt in een kutsituatie bezorgen.
Stel je voor je gaat out in je eentje, of de temperatuurverandering is zó anders dat je hart ff een flinke schop onder zn klote krijgt.
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#13
platypus zei:
Bal0n zei:
Grappig dat niemand er mee komt dat het misschien onveilig zou zijn? Onder invloed zwemmen is echt heel handig..

Doe het dan iig met vrienden erbij, of in een zwembad en niet in zee (in een haven notabene!).
Klik om te vergroten...

niet de papa uithangen nou, dit valt duidelijk onder het bordje: "eigen verantwoordelijkheid". natuurlijk heb je gelijk, maar het is iets wat je zelf moet weten
Klik om te vergroten...

Maar jij voelt je misschien niet schuldig wanneer iemand overlijd door een topic als deze... Overdreven, maar nachtzwemmen is gewoon levensgevaarlijk (zonder begeleiding zeker...) Dus laat hem lekker de pappa uit hangen, je geeft zelf al aan dat je eigenlijk ermee in zou willen stemmen...

Zonder papa's en mama's konden we tenminste genieten van het leven? Ja, maar dan was het er nog verneukter aan toe dan het nu al is op deze wereld... (beetje zwaarmoedig, majaz ben nuchter :wink:)
w
wimpie24Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Nachtzwemmen op x heb ik (nog) niet aan gedaan. Wel een bad genomen met x op das ook best heftig.

1 keer had ik 2 redelijk sterke pillen binnen een uur geslikt en voelde deze goed zitten. Ging toen in bad zitten en heb iets van een uur met me ogen dicht gezeten was half van de wereld, maar voelde toch ook wel erg chill.
b
buzzyLid
01-01-2024, 00:00
#15
Bal0n zei:
Grappig dat niemand er mee komt dat het misschien onveilig zou zijn? Onder invloed zwemmen is echt heel handig..

Doe het dan iig met vrienden erbij, of in een zwembad en niet in zee (in een haven notabene!).
Klik om te vergroten...
Het was gewoon een kleine haven hier int dorp aan een meer, en niet in de zee :wink: Het water was trouwens niet koud van het warme weer, en ik had mezelf goed in de hand. Ik weet echt wel voor mezelf waneer ik iets niet moet doen :)
w
wiet busjeLid
01-01-2024, 00:00
#16
gister gedoucht, was anders dan ik had verwacht.. ging op een gegeven moment gewoon zitten en liet de douche over me heen komen.
p
party_sanniLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ey Ik ben nieuw zat ff te checken moest me kapot lachen :grin: gaan zwemmen onder X haha enmet eenden ik ben van de cc brug afgesprongen snacht in het kanaal deden we smiddags ook wel is :grin: maar onder invloed van X CJIIIITT hey dat was bizarrr egt heel bizar je springt en denk whoooooooo ik ga dood en dan kom je in het water geweldiggggg je weet niet wat je meemaakt alles donker en nat snel naar de kant en nog een keer :beer: :hearteyes: :wave: latersss chilow verhalen trouwens
w
wausie91Lid
01-01-2024, 00:00
#18
zwemmen lijkt me niet echt slim als je spetterwaus bent
b
buzzyLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ik dacht ik trek mijn zwembroek aan en op het fietsje richting de haven :grin: (ben nu net weer terug :P ) Dit is echt zoooooooooooo relaxt met een paar tikkels in je mik :hearteyes: Aanrader voor iedereen :wave: :sunglasses:
R
RainLid
01-01-2024, 00:00
#20
Lekker zwemmen uit je pan! jah is relaxed!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."