Hey DF,
Na een jaar tijd is het eindelijk gelukt om een account te activeren omdat het elke keer niet lukte omdat ik alsnog het bericht kreeg dat ik moest activeren.
Ik ben 17 jaar oud over anderhalf uur 18
Volgens mensen in me omgeving gebruik ik erg veel vooral pillen of soms wat "pure" mdma, ik gebruik het bijna elk weekend heb geprobeerd te minderen maar het is niet gelukt om langer dan 2 weken niet te knallen, het is meer een routine geworden dan iets speciaals.
Ik heb een tolerantie opgebouwt van hier tot gunteren en kan dus prima 2 á 3 pillen á 182 mg slikken zonder problemen, probleem is echter dat ik niet meer goed 'vaag' word maar meer inkak.
Ik slik het meestal met maten van me maar ook heel vaak alleen, soms op plekken en momenten die veel mensen absurd vinden
- In de bus om 9 uur s'ochtends
- Doordeweeks
- "schoon ouders"
- Politie bureau
- School
Ik kan er prima mee omgaan , ik gedraag me normaal , ik doe er niemand kwaad mee, ik kan prima dingen ondernemen al keurt dat het gebruik niet goed, ik kan eten , vaak goed slapen.
Als ik dat vergelijk met andere personen, bijvoorbeeld met Nightmare was ik met een groepje mee ik had een paar pillen op en hun ieder een, ze liepen extreem te overdrijven qua gezichts expressies, ze gingen aan iedereen hangen, een paar kotste , terwijl ik daar redelijk nuchter me ding deed.
Hoe denken jullie erover
-Aussie