Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik denk dat je nog steeds wel goed vaag word met dezelfde dosis ook al zit er een korte tijd tussen. Keertje kan nog wel als je het zo graag wilt, doe je dit vaker bouw je een grote tolerantie op en blijf je slikken rustig aan dus."
"Bedankt voor alle reacties @Tufnut Ik ben niet gevlogen ik had bezoek en kwam niet echt toe aan DF. Jij trekt nogal snel je conclusies, je denkt dat je alles weet. (no offense) @ morningweedzor Ik weet dat ik fout bezig ben maar ik wou kijken hoe andere er mee omgingen want er zullen vast meer mensen zijn die op deze schaal gebruiken. @ bloodcloth, Ik heb een aantal keer geprobeert te stoppen, maar het gaat lastig het is té leuk ik heb nu al 8 dagen niet gebruikt en wil proberen naar een maand te gaan, heb het al een aantal keer geprobeert maar dat kwam elke keer niet verder dan 2 weken."
"De enigste pillen waarvan ik weet dat ze bij de 200 mg komen zijn bruine bomen , verder is het 9/10 keer dealer praat als het ver boven de 200 mg komt it'sme zei: Helaas zit daar ook PMMA bij. ) Klik om te vergroten... Er zijn geen pillen van 200mg mdma die ook PMMA bevatten, en PMMA kun je ook prima gebruiken mits je het goed doseert. (correct me if i'm wrong)"
"Hey DF, Na een jaar tijd is het eindelijk gelukt om een account te activeren omdat het elke keer niet lukte omdat ik alsnog het bericht kreeg dat ik moest activeren. Ik ben 17 jaar oud over anderhalf uur 18 Volgens mensen in me omgeving gebruik ik erg veel vooral pillen of soms wat "pure" mdma, ik gebruik het bijna elk weekend heb geprobeerd te minderen maar het is niet gelukt om langer dan 2 weken niet te knallen, het is meer een routine geworden dan iets speciaals. Ik heb een tolerantie opgebouwt van hier tot gunteren en kan dus prima 2 á 3 pillen á 182 mg slikken zonder problemen, probleem is echter dat ik niet meer goed 'vaag' word maar meer inkak. Ik slik het meestal met maten van me maar ook heel vaak alleen, soms op plekken en momenten die veel mensen absurd vinden - In de bus om 9 uur s'ochtends - Doordeweeks - "schoon ouders" - Politie bureau - School Ik kan er prima mee omgaan , ik gedraag me normaal , ik doe er niemand kwaad mee, ik kan prima dingen ondernemen al keurt dat het gebruik niet goed, ik kan eten , vaak goed slapen. Als ik dat vergelijk met andere personen, bijvoorbeeld met Nightmare was ik met een groepje mee ik had een paar pillen op en hun ieder een, ze liepen extreem te overdrijven qua gezichts expressies, ze gingen aan iedereen hangen, een paar kotste , terwijl ik daar redelijk nuchter me ding deed. Hoe denken jullie erover -Aussie"