#1
Jij kan veilig bij pakken wanneer jij je goed voelt en al een half uurtje minstens op dat gevoel zit. Snoep dan niet te veel bij, maar weer gewoon een halve bijv. Pak je echt te veel dan ga je hard, dat weetje.. Maar dat kan ook leuk zijndeman13 zei:Bedankt voor t beantwoorden. Ik ben bang dat net als bij de vorige keer dat ik Iets te hard ging bij een halve zon alleen mellow gevoel heb. Na hoelang zou ik veilig wat bij kunnen pKken? Ook heb ik Als ik hem neem echt afwacht tot ik hem ga voelen. Meestal ga ik hakken maar ik blijf opletten. ik hoorde dat het MDMA onderdrukt. Iemand een idee ?
