Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"bedankt voor de nuttige informatie, ik wil het binnenkort ook gaan proberen"
"deman13 zei: Heb er veel zin in. Lekker uit me bol gaan en van het feest genieten. Ik denk misschien te veel na maar je kan beter safe dan sorry zijn Ik heb er super veel zin in en ook al ga ik iets te hard komt het ook goed alleen wil ik dit keer wat meer van t feest mee maken ;€ Klik om te vergroten... niet teveel nemen, goed uitgerust zijn, genoeg vitamines in je lijf hebben, genoeg water drinken en desnoods wat dextro meenemen voor wat extra suikers. Meer kan je niet doen volgens mij"