Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Re: Te hoge dosis MDMA, Tegen het randje, of gewoon te hard Gewoon te snel bijgepakt. Had ik bij mijn eerste keer. Ik had ook dat soort gevoelens in m'n hoofd. Maar ben toen naar Unity gelopen, een drugsvoorlichtingstand en heb daar gezeten en ben toen wezen uitspacen. Na 5 uur kon ik eindelijk weer goed lopen, ik was erg gedesoriënteerd en had trillende ogen, zwaar zweten en die walmen waar je het over hebt. Maar zolang je aanspreekbaar bent, is er niks aan de hand. Die walmen komen omdat een XTC gevoel komt met vlagen. Daarom zeggen veel mensen dat je veilig wat kan bijpakken na een ander half uur. Soms denk je van, ik voel het niet meer maar komt het daarna ineens weer opzetten.. Ik zie dat je dus 1,5 q-dance heb gepakt. Voor iemand van 59 kilo is dat redelijk veel, maar zeker niet gevaarlijk. Een overdosis MDMA komt bijna nooit voor. Zolang je genoeg drinkt en bewust bent, is er niks aan de hand. Een dextrotje kan soms ook wel eens helpen."
"Re: Te hoge dosis MDMA, Tegen het randje, of gewoon te hard Geen probleem, doe er maar wat mee!"
"Re: Te hoge dosis, te snel bijgepakt, op het randje, of te h Gewoon te snel bijgepakt. Had ik bij mijn eerste keer. Ik had ook dat soort gevoelens in m'n hoofd. Maar ben toen naar Unity gelopen, een drugsvoorlichtingstand en heb daar gezeten en ben toen wezen uitspacen. Na 5 uur kon ik eindelijk weer goed lopen, ik was erg gedesoriënteerd en had trillende ogen, zwaar zweten en die walmen waar je het over hebt. Maar zolang je aanspreekbaar bent, is er niks aan de hand. Die walmen komen omdat een XTC gevoel komt met vlagen. Daarom zeggen veel mensen dat je veilig wat kan bijpakken na een ander half uur. Soms denk je van, ik voel het niet meer maar komt het daarna ineens weer opzetten.. Ik zie dat je dus 1,5 q-dance heb gepakt. Voor iemand van 59 kilo is dat redelijk veel, maar zeker niet gevaarlijk. Een overdosis MDMA komt bijna nooit voor. Zolang je genoeg drinkt en bewust bent, is er niks aan de hand. Een dextrotje kan soms ook wel eens helpen."
"Sorry voor deze bump maar ik vond het topic op google en het is relevant aan mijn vraag. Had vorige week vrijdag een 7 dagen durende kuur gekregen voor een voorhoofdsholte ontsteking (immers vol op genezen sinds maandag) maar moet de kuur afmaken. Nu heb ik Zaterdag een feest waarbij ik wel wat XTC wil gaan gebruiken. Vrijdag ochtend rond 8 uur neem ik mijn laatste Doxycycline tablet. Kan dit denken jullie?"
"Dankje voor je overweging. Denk je dat het acute dingen kan opleveren door de antibiotica? Ik ben sowieso een minimale gebruiker."
"Gister rond 12 uur een halve canadees gepakt ( totaal 150 mg ) Hiervoor een keer gedaan maar was waarschijnlijk meph. Rond 1uur had ik een net niet gevoel, was wel mellow en had wel wat intensere waarnemingen maar niet echt wat ik wou dus ik besloot nog een halve canadees te pakken rond 1.15 .... Toen rond half 2 knalde hij echt keihard in, trilogen, beetje moeilijk slikken, zweefbenen, tintelingen enzo dus ik ging naar Unity stand en daar ff gezeten en gepraat. Na 10 minuten ging het wel weer inclusief 1 keer kokhalzen maar als ik ging staan ging ik weer veelste hard voor me gevoel dus heb zeker 2 uur moeten zitten.. Ik had een enorme lulkick na die 10minuten en hebt gerookt, gekauwt en gepraat met iedereen. Denken jullie dat dit gewoon een inslag was en ik daar over heen moest zetten of dat ik gewoon te hard ging? Ik had een uurtje gewacht en was gewoon gaan hakken dus niet op het effect afwachten, had wat intensere waarnemingen en mellow geovel maar het kon nog wel wat harder . Na die andere halve als ik eventjes opstond had ik meteen weer het gevoel van oh jeej, het gaat wel hard hoor. Het enge gevoel was wel weg toen ik zat. Misschien als ikw at rondjes voorzichtig had gelopen dat het wel zou gaan en ik gewoon op mn level was? Hakken dus?"
"Ja, ik heb leuke gesprekken gehad en het wel naar mn zin gehad maar achteraf spijt gehad dat ik niet er ff doorheen gebeten had."
"Ik dacht dat ik geen isnlag zou krijgen aangezien ik al een beetje mellow was, dus ik dacht al dat het werkte dus na een uur had ik een halfje bijgepakt."
"Zeker leuk gehad, maar ik had 15 minuten beetje zo'n schrikgevoel van wil ikd it wel, ik ga veelste hard! Ik weet niet of dat normaal is dat je je soms dan ff een beetje down voelt maar behalve dat was 't supa"
"Denk je als ik had doorgezet en blijven staan dat ik echtlekker wowwwwwwww gevoel had? Energie, alles mooi, euforisch etc? Of was ik gewoon te hard aan 't gaan?"