#1
Hallo Allemaal,
Zoals jullie aan mijn berichten aantal kunnen zien ben ik niet erg actief in het plaatsen van berichten
Ik lees al een tijdje mee en ben nu ongeveer een jaar actief in het gebruiken van X.
Een vraag:
Áltijd, maar dan ook echt áltijd (op 1 keer na) moet ik over overgeven van X.
Welke pil het ook is, wat ik ook drink het maakt niet uit want overgeven doe ik toch wel.
Vlak nadat ie is ingeslagen (of aan het inslaan is) voel ik het aankomen, en daarna is het ook over de rest van de avond (met een beetje ongeluk nog 1 of 2 keer maar dat was het)
Ik heb me er inmiddels bij neergelegd maar misschien dat ik een groot deel kan voorkomen door iets aan te passen aan eten en drinken?
Ik ben niet echt een grote eter en eigenlijk voor een feestje eet ik weinig. (in de eerste instantie om het te voorkomen, maar dat werkt dus niet)
Tijdens gebruik drink ik alleen maar cola en water. Cola om het effect te behouden, sterker te maken [wel is gehoord dat als ie niet inslaat dat dat kan helpen het te versnellen) en water voor de dorst.
Nu heb ik het laatste feestje aardig wat glaasjes alcohol van te voren gedronken [ik drink eigenlijk zelden, maar het was koninginnenacht
] én een frietje van de Mac gegeten.
toen ik eigenlijk wel weer nuchter was van de drank, besloten een P'tje te doen met zn allen..
Geen moment misselijk/overgeven??
Een vriend van me zei dat je juist een goede bodem moet leggen [denk aan pizza/patat etc]
Maar op internet kom ik veel tegen dat je juist een tijd van te voren niet moet eten..
Het is een lang verhaal geworden!
Maar wat is jullie ervaring hiermee?
Iemand tips?
Liefs S.
Zoals jullie aan mijn berichten aantal kunnen zien ben ik niet erg actief in het plaatsen van berichten
Ik lees al een tijdje mee en ben nu ongeveer een jaar actief in het gebruiken van X.
Een vraag:
Áltijd, maar dan ook echt áltijd (op 1 keer na) moet ik over overgeven van X.
Welke pil het ook is, wat ik ook drink het maakt niet uit want overgeven doe ik toch wel.
Vlak nadat ie is ingeslagen (of aan het inslaan is) voel ik het aankomen, en daarna is het ook over de rest van de avond (met een beetje ongeluk nog 1 of 2 keer maar dat was het)
Ik heb me er inmiddels bij neergelegd maar misschien dat ik een groot deel kan voorkomen door iets aan te passen aan eten en drinken?
Ik ben niet echt een grote eter en eigenlijk voor een feestje eet ik weinig. (in de eerste instantie om het te voorkomen, maar dat werkt dus niet)
Tijdens gebruik drink ik alleen maar cola en water. Cola om het effect te behouden, sterker te maken [wel is gehoord dat als ie niet inslaat dat dat kan helpen het te versnellen) en water voor de dorst.
Nu heb ik het laatste feestje aardig wat glaasjes alcohol van te voren gedronken [ik drink eigenlijk zelden, maar het was koninginnenacht
toen ik eigenlijk wel weer nuchter was van de drank, besloten een P'tje te doen met zn allen..
Geen moment misselijk/overgeven??
Een vriend van me zei dat je juist een goede bodem moet leggen [denk aan pizza/patat etc]
Maar op internet kom ik veel tegen dat je juist een tijd van te voren niet moet eten..
Het is een lang verhaal geworden!
Maar wat is jullie ervaring hiermee?
Iemand tips?
Liefs S.

zijn niet aan te raden maar ik doe het meestal wel.. Verder sowieso ook regelmatig wat water. 