Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVragen over eten en drinken voor en tijdens gebruik

Vragen over eten en drinken voor en tijdens gebruik

7 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
S
SSKKLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hallo Allemaal,

Zoals jullie aan mijn berichten aantal kunnen zien ben ik niet erg actief in het plaatsen van berichten :grin:
Ik lees al een tijdje mee en ben nu ongeveer een jaar actief in het gebruiken van X.

Een vraag:

Áltijd, maar dan ook echt áltijd (op 1 keer na) moet ik over overgeven van X.
Welke pil het ook is, wat ik ook drink het maakt niet uit want overgeven doe ik toch wel.
Vlak nadat ie is ingeslagen (of aan het inslaan is) voel ik het aankomen, en daarna is het ook over de rest van de avond (met een beetje ongeluk nog 1 of 2 keer maar dat was het)
Ik heb me er inmiddels bij neergelegd maar misschien dat ik een groot deel kan voorkomen door iets aan te passen aan eten en drinken?

Ik ben niet echt een grote eter en eigenlijk voor een feestje eet ik weinig. (in de eerste instantie om het te voorkomen, maar dat werkt dus niet)
Tijdens gebruik drink ik alleen maar cola en water. Cola om het effect te behouden, sterker te maken [wel is gehoord dat als ie niet inslaat dat dat kan helpen het te versnellen) en water voor de dorst.

Nu heb ik het laatste feestje aardig wat glaasjes alcohol van te voren gedronken [ik drink eigenlijk zelden, maar het was koninginnenacht :grin: ] én een frietje van de Mac gegeten.
toen ik eigenlijk wel weer nuchter was van de drank, besloten een P'tje te doen met zn allen..

Geen moment misselijk/overgeven??

Een vriend van me zei dat je juist een goede bodem moet leggen [denk aan pizza/patat etc]
Maar op internet kom ik veel tegen dat je juist een tijd van te voren niet moet eten..

Het is een lang verhaal geworden!

Maar wat is jullie ervaring hiermee?
Iemand tips?


Liefs S.
M
MDMCLid
01-01-2024, 00:00
#2
Altijd met een bodem aan de drugs zou ik zeggen, of je moet aan de keta gaan.. Dat kan op een volle maag nog eens verkeerd uitpakken! Beter eet je te veel, en nek je het weer uit, dan dat je weinig eet en om pleurt! :rock:
p
persoonLid
01-01-2024, 00:00
#3
ik had 1 x niet gegeten van te voren en toen moest ik juist kokhalze..
l
lichtpuntLid
01-01-2024, 00:00
#4
niet strak na je maaltijd die pil gooien... Gewoon lekker eten en na 2 uurtjes happie tikken... Oh en een paar :beer: zijn niet aan te raden maar ik doe het meestal wel.. Verder sowieso ook regelmatig wat water. :wave:
T
TufnutLid
01-01-2024, 00:00
#5
Goed eten en drinken is zeker aan te raden. Voorzien van voedingsstoffen kan je lichaam de wereld en de xtc simpelweg beter aan.
Te kort vooraf eten maakt dat je xtc minder goed werkt. Het wordt nl verdeeld over je maaginhoud en aangezien je darmen dat stukje bij beetje verwerken, wordt de xtc dus ook langzamer opgenomen. Beter eet je dus 2 a 3 uur van tevoren en daarna niet of weinig meer.
n
njiremLid
01-01-2024, 00:00
#6
inderdaad, beter eet je om 18.00 uur een flike maaltijd (voeding dus he, geen macdonald of chinees) en ga je dan om 21.00 aan de pil. Een glas melk en een banaan tijdens de trip om je stofjes aangevuld te houden, en voor het slapen gaan een vitamine b en een c pil en een kopje thee. Veel plezier.
E
ElessarLid
01-01-2024, 00:00
#7
Wederom duidelijk dat het gigantisch kan verschillen van persoon tot persoon! Ik heb vrienden die idd een uurtje of 2 van te voren een goede maaltijd nuttigen, ikzelf doe dat eigenlijk niet, hoe nuchterder hoe beter vind ik. Ik eet altijd de vorige avond (als ik natuurlijk van te voren weet dat ik ga gebruiken) goed stevig en gezond, zodat ik reeds voorzien ben van brandstof. Na het slikken zoals bij alle drugs, blijven drinken! Bier vind ik nooit lekkere combo icm E, word ik duizelig van, maar dat is ikke, de meeste combo's werken bij mij niet zo (muv paddo en E :grin: ). Lekker tijdens spacen is idd cola (caffeïne) en koffie met suiker (extra rush) en aan t eind is iets met chocola lekker om er nog een fijn staartje aan te geven, al zullen sommigen dat betwisten (mao-remmers en zo)
T
TufnutLid
01-01-2024, 00:00
#8
In dit gaval verschilt het niet zo heel erg per persoon hoor. Goed eten is voor iedereen een goede tip. Als je niet eet wil het niet altijd zeggen dat je je kut zal voelen, maar het is wel altijd gezonder. De individuele verschillen zitten hooguit in de tijd die je neemt tussen eten en gebruiken. de een zal dat sneller kunnen doen dan de ander.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."