Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hey mede-trippers en -spacers! Onlangs ben ik in het bezit gekomen van xtc-pilletjes , de lichtblauwe Nike, 320mg per tablet. Volgens mijn nachtapotheker bevat deze pretpil naast mdma ook keta. Helaas kan ik nergens info vinden over een Nike die keta bevat... Iemand die deze pil kent, en mij weet te vertellen van het effect? Groets"
"Heb ondertussen van een vriend doorgekregen dat hij m ook al op heeft, en dat je er een lekkere diepe space-bui van krijgt! a.s. weekend ga ik het gewoon proberen! Ik vertrouw de dealer wel met zijn spulletjes, hij heeft altijd erg goede kwaliteit. In ieder geval bedankt voor de reacties! 320mg is trouwens wat het tablet echt weegt, heb een zeer nauwkeurig weegschaaltje!"
"Mijn dealer had het over 140 mg, wat redelijk kan kloppen, gezien het effect. Heb m pas dus geprobeerd. Effect is goed maar niet zo heel bijzonder. Iig geen keta-effect gehad, heb ik ook meteen de dealer maar vermeld, hij bleek t nog maar net te hebben, en had van anderen ook al gehoord dat er echt geen keta in zit. P.S. Drugsgebruiker he, die zijn soms wat pannenkoekerig"
"Google 'doe een gok' eindeloos! Sjekkies rollen is leuk (vloeitjes zijn opeens zo licht!), opruimen, schoonmaken, creatieve dingen doen, meubels gemaakt waar ik nog steeds trots op ben, printplaten solderen, stuk wandelen, feesten uiteraard, onzin kopen in de stad en op het net (erg gevaarlijk voor je saldo ), eten maken (en natuurlijk maar weinig van eten), tuinieren, normaal vervelende dingen doe je opeens wel (belastingaangifte en dat soort saaie dingen), sociale bezigheden (telefoon, chat en zeker live met andere beïnvloede mensen), ach je weet wel, eigenlijk zo'n beetje alles en daarin loert nu het gevaar van dit ogenschijnlijk geweldige goedje..."
"Wederom duidelijk dat het gigantisch kan verschillen van persoon tot persoon! Ik heb vrienden die idd een uurtje of 2 van te voren een goede maaltijd nuttigen, ikzelf doe dat eigenlijk niet, hoe nuchterder hoe beter vind ik. Ik eet altijd de vorige avond (als ik natuurlijk van te voren weet dat ik ga gebruiken) goed stevig en gezond, zodat ik reeds voorzien ben van brandstof. Na het slikken zoals bij alle drugs, blijven drinken! Bier vind ik nooit lekkere combo icm E, word ik duizelig van, maar dat is ikke, de meeste combo's werken bij mij niet zo (muv paddo en E ). Lekker tijdens spacen is idd cola (caffeïne) en koffie met suiker (extra rush) en aan t eind is iets met chocola lekker om er nog een fijn staartje aan te geven, al zullen sommigen dat betwisten (mao-remmers en zo)"