Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsTurbo Batch

Turbo Batch

11 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
d
doublelife86Lid
01-01-2024, 00:00
#1
heeft iemand van jullie er een fotootje van? Dan zal ik kijken of ik ze ergens kan krijgen,laten testen, zelf testen, en ff een rapportje op PR.com plaatsen
T
TufnutLid
01-01-2024, 00:00
#2
Als je ze morgen even naar een tescentrum brengt dan kun je met een beetje mazzel morgen precies weten wat er in zit en anders weet je het volgende week. verder kan niemand je met zekerheid iets zeggen.
O
OTGLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik heb zojuist 'Turbo' pillen gekregen alleen vind ik daar op fora helemaal niks van terug.
Ze zouden 150mg MDMA moeten hebben.

Het logotje 'Turbo' is geschreven in de stijl als de titel van new kids: Turbo. Ook het streepje staat eronder.

Kleur: Lichtblauw turquoise achtig
vorm: normaal rond met dun breuklijntje
mg: 150

Heb er al een doe het zelf test setje op los gelaten maar de kleur kan ik niet helemaal thuis brengen.. of het nou donkerpaars of mid-donkerbruin wordt.

Iemand ervaringen of testresultaten hiervan?

Greetz,
O
OTGLid
01-01-2024, 00:00
#4
klopt inderdaad maar ik dacht, wie weet zijn er al een boel die ervaring hebben met deze batch. ( Ik kom trouwens uit regio Utrecht ) Zou namelijk zonde zijn om er een weg te doen terwijl er een boel mensen wat vanaf zouden weten.
M
MDMCLid
01-01-2024, 00:00
#5
http://tinyurl.com/3ujs4zg
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#6
MDMC zei:
http://tinyurl.com/3ujs4zg
Klik om te vergroten...
:tearsofjoy:
i
ijsjeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik heb ze ook en kan nergens, ook niet op pilreports, iets vinden over ervaringen of cijfers. Heb je al wat meer info over deze mintgroene rakkertjes? :grin:
W
Weedman94Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik heb precies dezelfde, ook uit regio Utrecht btw,

Afgelopen donderdag 2 ervan genomen op een feest. Was weer een geweldige avond. Ze zijn getest op 150 mg MDMA....
r
raveolutionLid
01-01-2024, 00:00
#9
ik had woensdag een q-dance gebruit en vrijdag deze turbo pil , eerst werd ik helemeaal gek en werd warm maar toen kickte die lekker in , allen niet heel lang.

maar het gekke is dat ik de dag ernaa op een ander feest in de middag ineeens weer hetzelfde gevoel kreeg alleen geen grote pupillen , alsof ik weer een halve had genomen ofzo :confused:
B
BartstyleLid
01-01-2024, 00:00
#10
Beste mensen,
afgelopen zaterdag heb ik deze turquoise turbo met breuklijn voor het eerst genomen, ik kom ook uit regio Utrecht (Houten). Ik heb er geen foto's van, maar de beschrijving turqoise groen achtig met breuklijn en turbo klopt geheel.

We hadden eerst rode duiven, en ik nam aan dat die beter waren dan de groene turbo's, dus heb ik in 1x een hele geslikt (normaal gebruik ik halfjes). De pil sloeg echt in als een bom, hadk nog nooit meegemaakt zoals dat was, k voelde me echt een beest, opgekropte energie, niet fijn.
Nadat die ongeveer 15 min lang racede begon hij gewoon te werken, maar niet hard. Gewoon een lekker gevoel, wel lekker wat power maar naar mijn gevoel werkte hij niet langer dan 3.5 uur.
We hebben ze niet laten testen, maar ik heb het iig nodig gevonden om er nog 1 te slikken, die langer werkte. T zijn lekkere snoepjes, maar slaan naar mijn ervaring hard in !

Groetjes. (:
B
Blazing BananaLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik heb nu dezelfde pillen als jij, ga het binnenkort maar eens uitproberen. Ik heb gehoord dat het wel goede shit is.
d
doe de duifLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ben benieuwd hoe ze eruit.
Niemand een piccie van?
Niet dat ik op zoek ga, in Belgie ben ik al tevreden als ik iets vind.
Pillreports is offline van gisteren dus daar kan ik niet spotten als ze er al zouden opstaan.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."