Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Beste mensen, afgelopen zaterdag heb ik deze turquoise turbo met breuklijn voor het eerst genomen, ik kom ook uit regio Utrecht (Houten). Ik heb er geen foto's van, maar de beschrijving turqoise groen achtig met breuklijn en turbo klopt geheel. We hadden eerst rode duiven, en ik nam aan dat die beter waren dan de groene turbo's, dus heb ik in 1x een hele geslikt (normaal gebruik ik halfjes). De pil sloeg echt in als een bom, hadk nog nooit meegemaakt zoals dat was, k voelde me echt een beest, opgekropte energie, niet fijn. Nadat die ongeveer 15 min lang racede begon hij gewoon te werken, maar niet hard. Gewoon een lekker gevoel, wel lekker wat power maar naar mijn gevoel werkte hij niet langer dan 3.5 uur. We hebben ze niet laten testen, maar ik heb het iig nodig gevonden om er nog 1 te slikken, die langer werkte. T zijn lekkere snoepjes, maar slaan naar mijn ervaring hard in ! Groetjes. (:"