Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik heb zojuist 'Turbo' pillen gekregen alleen vind ik daar op fora helemaal niks van terug. Ze zouden 150mg MDMA moeten hebben. Het logotje 'Turbo' is geschreven in de stijl als de titel van new kids: Turbo. Ook het streepje staat eronder. Kleur: Lichtblauw turquoise achtig vorm: normaal rond met dun breuklijntje mg: 150 Heb er al een doe het zelf test setje op los gelaten maar de kleur kan ik niet helemaal thuis brengen.. of het nou donkerpaars of mid-donkerbruin wordt. Iemand ervaringen of testresultaten hiervan? Greetz,"
"klopt inderdaad maar ik dacht, wie weet zijn er al een boel die ervaring hebben met deze batch. ( Ik kom trouwens uit regio Utrecht ) Zou namelijk zonde zijn om er een weg te doen terwijl er een boel mensen wat vanaf zouden weten."