Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHangend oog

Hangend oog

29 antwoorden
10 weergaven
18-5-2026
k
k00kLid
01-01-2024, 00:00
#1
Chris Pontius zei:
Ik kan me niet voorstellen dat je MDMA met iets wilt mixen. Je wordt er al kneiterscheef van.
Als het begint uit te werken kan ik me voorstellen dat je ergens anders op overstapt, maar tegelijk? Is dat niet veel te overweldigend/zonde van het effect?
Klik om te vergroten...

Niet zonde van het effect, het is een ander effect. Ik weet niet hoe ik het moet uitleggen haha. Gewoon niet te veel speed pakken!
M
Mr. NoizemakerLid
01-01-2024, 00:00
#2
achja, ik heb altijd een hangend oog. als ik Xtc opheb dan gaat mijn hangend oog omhoog en mijn normale oog gaat hangen. te vaag voor woorden eigenlijk:grin:
P
PerrydiculousLid
01-01-2024, 00:00
#3
(Sorry voor de major bump hiero) Maaruhm, ik heb dit ook, weet iemand of je er iets tegen kunt doen? Het is ernstig lelijk en het valt erg op :P
Toen ik het de eerste paar keren gebruikte was het nog niet zo, maar bij de 5e keer ofzo is het gekomen...
Foto van m'n ogen als bijlage.
Ernstig creepy...
s
showiiiLid
01-01-2024, 00:00
#4
haha nice grote pupillen, ik heb hier ook wel last van, maar ook als ik blow, dan hangt men linker oog, en met mdma men rechter oog :tongueout: ik zal binnenkort wel ff een foto posten als ik stoned ben, en een foto als ik mdma heb gehad ;p al heb ik nog geen foto als ik mdma heb gehad :P
D
DakpanLid
01-01-2024, 00:00
#5
Vriend van me gaat met 1 oog heel scheel kijken wanneer hij wous is. Met drank al een beetje (beide ogen), maar bij mdma echt extreem (met 1 oog).
s
showiiiLid
01-01-2024, 00:00
#6
Haha ja ik had het afgelopen zaterdag ook, maar in het begin keek ik echt scheel toen ik wous was :P maar later trok het wel bij, had ook wel behoorlijk last van bblauwe lippen :tongueout: maar heb je er geen last van als je blowt dan? en ik had net wat gelezen over dat sydnroom. maar ik weetniet of het daar aan kan liggen. maar ik denk dat het zeker invloed heeft dat als je mdma ofzo neemt dat het je lichaam uitput :P tenminste als ik die foto van je ogen zo zie :P



:stoned:
p
pimthunderLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik heb dit ook heel erg, vaak als ik flink wat op heb, meestal aan het einde van een feestje als t uit begint te werken en de moeheid doorkomt. Mijn ene oog is dan compleet dicht en dit merk ik zelf niet eens
D
Drugs InfolijnLid
01-01-2024, 00:00
#8
Als ik MDMA heb gebruikt, gaat altijd mijn rechteroog iets hangen. Dan is die kleiner dan het andere oog. In mijn vriendengroep heeft dit echt niemand. Het is zeer irritant als ik het zie op foto's

Heeft iemand dit nog, en waardoor komt dit?
Klik om te vergroten...

Je hebt mogelijk een latente ptosis ( hangend ooglid) wat door de veranderde neurotransmissie op adrenalineniveau kan worden veroorzaakt. In dit onschuldige geval is het niet blijvend. Maar, als er ook sprake is van een verkleinde pupil, dan heet dat het syndroom van Horner, waar vele oorzaken , ook ernstige, voor zijn. Dit maakt een bezoek aan de oogarts noodzakelijk. Maar in jouw geval hoef je hier dus niet bang voor te zijn.
P
PerrydiculousLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik heb 't niet als ik blow nee en ook zeker geen klein pupil zoals Drugs Infolijn zei :P
Kijkt maar 'ns naar die pupillen, ziek gewoon :tongueout:

Maar wat kun je 'r tegen doen? Paar weekjes rust? (Heb namelijk al aardig wat weken geen rust meer gehad.)
Of zoals ik eerder heb gelezen hier:
Dexamfetamine / Speed ??
D
Drugs InfolijnLid
01-01-2024, 00:00
#10
Zoals we al eerder schreven komt het waarschijnlijk door de veranderde neurotransmissie op adrenalineniveau. Je kunt hier niets tegen doen.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."