#1
Okee hartstikke bedankt! En hoe voel je m het hardst en langst, gewoon in een keer 2 of pas na een poos de 2e? En een halve q-dance is alsnog leuker dan 2 harleys toch? Want ik denk niet dat ik een hele ga doen. Xx
jwtzlf zei:Je kan het beste minimaal 6 weken pauze houden tussen je gebruik, en dus al helemaal niet twee dagen achter elkaar. Maar je gaat t toch wel doen.
Je serotonine heeft namelijk tijd nodig om te herstellen. Juist je serotonine geeft je dat heerlijke euforische gevoel. Als dat uitgeput is heeft het tijd nodig om te herstellen. Maar daar kun je zoveel over lezen op dit forum. Het heeft dus eigenlijk geen zin om al na week weer te gebruiken en al helemaal niet 2 dagen achter elkaar.
Hoe vaker je gebruikt des te meer dat euforische gevoel wegvloeit, soort gewenning.
Het is te begrijpen dat het heel moeilijk is om rust te houden maar het blijven hard-drugs, dus niet te vaak doen, dan heb je er ook nog meer plezier van in de toekomst.
greetz
jwtzlf zei:Je kan het beste minimaal 6 weken pauze houden tussen je gebruik, en dus al helemaal niet twee dagen achter elkaar. Maar je gaat t toch wel doen.
Je serotonine heeft namelijk tijd nodig om te herstellen. Juist je serotonine geeft je dat heerlijke euforische gevoel. Als dat uitgeput is heeft het tijd nodig om te herstellen. Maar daar kun je zoveel over lezen op dit forum. Het heeft dus eigenlijk geen zin om al na week weer te gebruiken en al helemaal niet 2 dagen achter elkaar.
Hoe vaker je gebruikt des te meer dat euforische gevoel wegvloeit, soort gewenning.
Het is te begrijpen dat het heel moeilijk is om rust te houden maar het blijven hard-drugs, dus niet te vaak doen, dan heb je er ook nog meer plezier van in de toekomst.
greetz
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."