Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHoe kan ik dit het best verdelen over mijn weekend?

Hoe kan ik dit het best verdelen over mijn weekend?

16 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
k
kleintjeeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Okee hartstikke bedankt! En hoe voel je m het hardst en langst, gewoon in een keer 2 of pas na een poos de 2e? En een halve q-dance is alsnog leuker dan 2 harleys toch? Want ik denk niet dat ik een hele ga doen. Xx
k
kleintjeeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hoihoi,
Ik heb afgelopen vrijdag voor het eerst xtc gebruikt en ga het dit weekend weer doen. Ik ben dus alleen nog niet zo ervaren dus ik heb een vraagje aan jullie. Vrijdag heb ik 1 harley davidson (zeer licht) gedaan en toen het voorbij was, wat al na anderhalf uur zo was, nog een halve maar toen gebeurde er eigenlijk niet zoveel meer. Nu is het probleem dat ik alleen die harley davidsons en q-dance(extreem hoog) tot mijn beschikking heb. Wat is een logische volgende stap? 2,5 harleys of een halve q-dance? En het liefst zou ik vrijdag en zaterdag doen maar hoeveel zou ik dan vrijdag doen en hoeveel zaterdag, want zaterdag heb je natuurlijk wat meer nodig. Ik heb 4,5 harleys en 1 q-dance. Dus nouja, mijn vraag is eigenlijk hoe ik daarmee mijn weekend het best zou kunnen indelen, ik weeg minder dan 60 dus heb niet zoveel nodig. Alvast bedankt! Xxx
S
SD7Lid
01-01-2024, 00:00
#3
halve q-dance moet wel te hendelen te zijn, als je voelt dat die begint af te zakken slik je die andere halve, begint die ook af te zakken, ff wat chocolade naar binnenwerken of een jonko roken.
k
kleintjeeLid
01-01-2024, 00:00
#4
En is het eigenlijk ook te combineren, bijvoorbeeld een halve oranje en een witte? Of moet je bij een soort blijven? :tongueout:
k
kleintjeeLid
01-01-2024, 00:00
#5
En als ik dat op zaterdag doe en vrijdag 2 witte, zijn beide dagen dan nog leuk?
S
SD7Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Als ik jou was zou ik vrijdag die harleys gewoon nemen en zaterdag 2 halfjes q-dance, ik weet niet waar je heengaat maar dat moet meer dan genoeg zijn.
S
SD7Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Het combineren van drugssoorten is meestal beetje riskant maar kan wel.
S
SD7Lid
01-01-2024, 00:00
#8
je slikt eerst een halve, je moet ff uitzoeken waar bij jou de piek zit, dit is meestal na 90 minuten, ik denk dat jij een meisje bent dus jij moet sowieso gewoon bij een halfje blijven omdat het bij vrouwen harder inslaat.

wanneer je die piek voelt dalen, dus na een uurtje of 3-4 dan kan je die andere halve nemen, maargoed met xtc op ben je het tijdsbesef kwijt, ik denk niet dat alles volgens plan zal gaan maar je kan het proberen, voordat je het weet ben je 8 uur verder en ben je vergeten dat je geslikt had.
k
kleintjeeLid
01-01-2024, 00:00
#9
Haha ik ben inderdaad een meisje :tongueout: okee nou eerlijk gezegd is 4 uur spacen genoeg dus dan hou ik het bij een halfje. Maar als je net de dag ervoor 2 harleys hebt gedaan iss het dan wel nog steeds leuk? En met die harleys innemen hetzelfde? dus de 2e innemen als de piek daalt? Sorry voor al mn vragen maar ik ben je ontzettend dankbaar!!
j
jwtzlfLid
01-01-2024, 00:00
#10
Je kan het beste minimaal 6 weken pauze houden tussen je gebruik, en dus al helemaal niet twee dagen achter elkaar. Maar je gaat t toch wel doen :) .
Je serotonine heeft namelijk tijd nodig om te herstellen. Juist je serotonine geeft je dat heerlijke euforische gevoel. Als dat uitgeput is heeft het tijd nodig om te herstellen. Maar daar kun je zoveel over lezen op dit forum :wink: . Het heeft dus eigenlijk geen zin om al na week weer te gebruiken en al helemaal niet 2 dagen achter elkaar.
Hoe vaker je gebruikt des te meer dat euforische gevoel wegvloeit, soort gewenning.
Het is te begrijpen dat het heel moeilijk is om rust te houden maar het blijven hard-drugs, dus niet te vaak doen, dan heb je er ook nog meer plezier van in de toekomst.


greetz
k
kleintjeeLid
01-01-2024, 00:00
#11
i know, ik heb ook echt heel veel gelezen hoor en weet dat hoe langer er tussen zit hoe leuker het is, daarom ook mijn vragen of 2 dagen achter elkaar nog wel leuk zou zijn. ik ga het niet meer 2 keer doen in ieder geval!
t
trippelhLid
01-01-2024, 00:00
#12
jwtzlf zei:
Je kan het beste minimaal 6 weken pauze houden tussen je gebruik, en dus al helemaal niet twee dagen achter elkaar. Maar je gaat t toch wel doen :) .
Je serotonine heeft namelijk tijd nodig om te herstellen. Juist je serotonine geeft je dat heerlijke euforische gevoel. Als dat uitgeput is heeft het tijd nodig om te herstellen. Maar daar kun je zoveel over lezen op dit forum :wink: . Het heeft dus eigenlijk geen zin om al na week weer te gebruiken en al helemaal niet 2 dagen achter elkaar.
Hoe vaker je gebruikt des te meer dat euforische gevoel wegvloeit, soort gewenning.
Het is te begrijpen dat het heel moeilijk is om rust te houden maar het blijven hard-drugs, dus niet te vaak doen, dan heb je er ook nog meer plezier van in de toekomst.


greetz
Klik om te vergroten...

+1
Snap je gevoel eerst wil je dit gevoel zo vast houden maar wees wijs en lees alles wat er tot je beschikking is op internet over xtc/mdma
anders is de pret van korte duur
S
SD7Lid
01-01-2024, 00:00
#13
jwtzlf zei:
Je kan het beste minimaal 6 weken pauze houden tussen je gebruik, en dus al helemaal niet twee dagen achter elkaar. Maar je gaat t toch wel doen :) .
Je serotonine heeft namelijk tijd nodig om te herstellen. Juist je serotonine geeft je dat heerlijke euforische gevoel. Als dat uitgeput is heeft het tijd nodig om te herstellen. Maar daar kun je zoveel over lezen op dit forum :wink: . Het heeft dus eigenlijk geen zin om al na week weer te gebruiken en al helemaal niet 2 dagen achter elkaar.
Hoe vaker je gebruikt des te meer dat euforische gevoel wegvloeit, soort gewenning.
Het is te begrijpen dat het heel moeilijk is om rust te houden maar het blijven hard-drugs, dus niet te vaak doen, dan heb je er ook nog meer plezier van in de toekomst.


greetz
Klik om te vergroten...

Dit is een beetje onzin man, dit zijn 1 van de grootste vooroordelen van xtc gebruik, dat je het om de zoveel maanden moet doen, onzin.

serotonine is na een maandje gewoon weer helemaal op 100%, dit komt omdat slapen je grootste bron is om serotonine aan te maken, als je voldoende slaapt dan ben je na een maand weer helemaal klaar.

Ten tweede je serotonine raakt niet op door 1 pilletje in het weekend, ik slikte wekelijks xtc en had altijd dat lekkere gevoel, het gaat erom dat je je grens kent.
j
jaapiLid
01-01-2024, 00:00
#14
zou je je statement kunnen onderbouwen met een stevigere bron als "ik doe da iedere week" aub? ik zou graag weten wat de bron is.

gr.
k
kleintjeeLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ik heb het trouwens niet gedaan, het is nu iets van 1,5 maand geleden :) bedankt voor jullie reacties!
T
TufnutLid
01-01-2024, 00:00
#16
Better be saef than sorry. Je kunt een maand aanhouden, maar veiliger is langer dan dat. Maar goed, dat is een andere discussie, hier gaat het om een vraag waarbij de steller na een week alweer wil gebruiken en dan ook nog eens twee dagen achter elkaar.

Het antwoord daarop is simpel: Niet doen, dat is niet verstandig. Op korte termijn maakt het de kans op negatieve bijwerkingen tijdens en na gebruik een stuk groter. Op lange termijn bestaat de kans dat de magic van het effect verdwijnt en dat is eeuwig zonde.

Verder heb je het over qdance en harleys en vraag je om aantallen. Niemand kan dat zeggen. Allereerst zul je moeten weten wat de dosering van die pil is. van de Qdance bv zijn er verschillende batches met verschillende sterktes. kortom de ene Q is de andere niet.
Voor een goede dosering (uitgaande van verantwoord gebruik en dat is niet meer dan 1x per 4 a 6 weken en niet meer dan de volgende dosis) heb je 1 a 2 mg per kg lichaamsgewicht nodig. Weeg je 60 kg dan heb je dus op een avond genoeg aan 120 mg.
j
jwtzlfLid
01-01-2024, 00:00
#17
Heel verstandig, jij begrijpt het!!!

snoep safe :)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."