#1
3-6 uur na het is uitgewerkt ja.
Sinasappel zei:Xtc bevat o.a. batterijzuur.
Maar dat wordt ook vloeibaar geproduceerd geloof ik, en dan blijft er wat niet vloeibaars over..
Je moet er in ieder geval ijs bij gooien, maar hoe het precies ging weet ik niet meer
Tufnut zei:Wat er in zit is helemaal niet van belang. Zoals GHB o.a. wordt gemaakt uit gootsteenonstopper zal xtc ook uit verschillende mogelijk zeer giftige stoffen worden gemaakt. het eindresultaat is wat telt. Kijk maar naar salmiak. Dat ontstaat door ammoniak (!) en zoutzuur (!)met elkaar te laten reageren.
Tufnut zei:Je moet niet gaan lopen fucken met antidepressiva. Die zijn daarvoor niet bedoeld. men weet al niet eens precies wat en hoe de werking is bij depressieven...
Als je xtc gebruikt volgende de stelregel: 1 a 2 mg per kg lichaamsgewicht per avond en dat niet vaker dan eenmaal in de 6 a 8 weken dan kan er van aanvaardbare risico's worden gesproken. Wil je geen risico lopen dan moet je niet gebruiken.
XTC gebruik, ook eenmalig, brengt veranderingen in de hersenen aan. Of dit tot problemen leid is de vraag, maar doen alsof er geen gevolgen kunnen zijn is niet terecht.
Om de (negatieve) gevolgen te bperken kun je het beste gezond eten en dat eventueel aanvullen met supplementen. Vitamine C en E, Omega 3, Alpha lipon zuur zijn supplementen waar je wat aan kan hebben. Ook is 5htp een optie om na gebruik te nemen om daarmee (hopelijk) je serotonine vooraad aan te vullen.
dimitri255 zei:ja oke, daar heb ik mijn antwoord al op.
keb qdancesjes besteld 180ers, hoe moet ik die doseren? gewoon een kwart nemen en telkens een kwartje erbij, of 1keer een halve en dan telkens een kwartje erbij, heb er 2 besteld (niet dat ik ze alle 2 naar achter werk, maar gewoon de zekerheid, stel 1 raakt kwijt, of het effect is neit sterk oid)
Wat bedoel je met neurotoxiciteit?Paperplane. zei:40mg prozac 3-6 uur nadat het pilletje is uitgewerkt voorkomt neurotoxciteit.
Misschien je puistendimitri255 zei:Maar ik denk dat ik er zegmaar "rijp" voor ben
Tufnut zei:En ergens denk ik dat je dit zelf ook wel weet, maar dat je je beslissing al hebt gemaakt, anders had je de vragen wel bij je behandelaar neer gelegd....
Dat het schadelijk is voor je hersenen.dimitri255 zei:Wat bedoel je met neurotoxiciteit?Paperplane. zei:40mg prozac 3-6 uur nadat het pilletje is uitgewerkt voorkomt neurotoxciteit.
Kan ik de schijven ook gewoon tot.poeder maken en dan met mn vingertop doseren?
Paperplane. zei:Dat het schadelijk is voor je hersenen.dimitri255 zei:Wat bedoel je met neurotoxiciteit?Paperplane. zei:40mg prozac 3-6 uur nadat het pilletje is uitgewerkt voorkomt neurotoxciteit.
Kan ik de schijven ook gewoon tot.poeder maken en dan met mn vingertop doseren?
Zal vanavond als ik op mn pc zit even uitleggen hoe het precies werkt.
haha oke, en sowieso omdat ik de club wel "mag" kan k het er wel doen aangezien ik me daar wel fijn voelTwix zei:zou het zkeer op een feestje doen 1e keer is het leukst dus dan moet je er ook alles uit halen![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."