#1
Je moet niet gaan lopen fucken met antidepressiva. Die zijn daarvoor niet bedoeld. men weet al niet eens precies wat en hoe de werking is bij depressieven...
Als je xtc gebruikt volgende de stelregel: 1 a 2 mg per kg lichaamsgewicht per avond en dat niet vaker dan eenmaal in de 6 a 8 weken dan kan er van aanvaardbare risico's worden gesproken. Wil je geen risico lopen dan moet je niet gebruiken.
XTC gebruik, ook eenmalig, brengt veranderingen in de hersenen aan. Of dit tot problemen leid is de vraag, maar doen alsof er geen gevolgen kunnen zijn is niet terecht.
Om de (negatieve) gevolgen te bperken kun je het beste gezond eten en dat eventueel aanvullen met supplementen. Vitamine C en E, Omega 3, Alpha lipon zuur zijn supplementen waar je wat aan kan hebben. Ook is 5htp een optie om na gebruik te nemen om daarmee (hopelijk) je serotonine vooraad aan te vullen.
Als je xtc gebruikt volgende de stelregel: 1 a 2 mg per kg lichaamsgewicht per avond en dat niet vaker dan eenmaal in de 6 a 8 weken dan kan er van aanvaardbare risico's worden gesproken. Wil je geen risico lopen dan moet je niet gebruiken.
XTC gebruik, ook eenmalig, brengt veranderingen in de hersenen aan. Of dit tot problemen leid is de vraag, maar doen alsof er geen gevolgen kunnen zijn is niet terecht.
Om de (negatieve) gevolgen te bperken kun je het beste gezond eten en dat eventueel aanvullen met supplementen. Vitamine C en E, Omega 3, Alpha lipon zuur zijn supplementen waar je wat aan kan hebben. Ook is 5htp een optie om na gebruik te nemen om daarmee (hopelijk) je serotonine vooraad aan te vullen.