#1
3-6 uur na het is uitgewerkt ja.
Heb t een keer gehoord van iemand die neurologische biologie studeerde. Die hadden iemand over de vloer gehad die een presentatie gaf daarover.Tufnut zei:Dat van die Prozac is een theorie, aangezien het onduidelijk is welke schade er precies onstaat en hoe die ontstaat. Tenminste ik heb er nog geen duidelijke bewijzen voor gezien.
Wel een beetje tricky om dan toch met drugs te willen door gaan, ook over mdma is nog lang niet alles bekend en iedereen reageerd er weer anders op...dimitri255 zei:huisarts vind k neit het type persoon dermee over te praten
psycholoog wil ik niet vertellen over harddruyg gebruik. zit daar wegens die depressies die k had. En Heb sinds vorige jaar last van "derealisatie" en drm zit ik nog bij die psycholoog en dat is getriggert door overmatig cannabis gebruik (mijn theorie) maar psycholoog geeft de schuld aan dat ik op veel te jonge leeftijd (14) anti depressiva heb gekregen (andere uitweg was er niet)
En ja, ze hebben nogsteeds n oog erop dat het misschien toch door de cannabis komt, daarom wil ik zeker niet gaan vertellen dat ik harddrugs (ga) gebruiken. haha
ja kweet, maar opzicht met ik geestelijk weer "inorde" al 1 jaar ofzo, maar ben sinds 3 weken zegmaar helemaal gestopt met die prozac en gaat ot nu toe uitstekend!boenkeng zei:Wel een beetje tricky om dan toch met drugs te willen door gaan, ook over mdma is nog lang niet alles bekend en iedereen reageerd er weer anders op...dimitri255 zei:huisarts vind k neit het type persoon dermee over te praten
psycholoog wil ik niet vertellen over harddruyg gebruik. zit daar wegens die depressies die k had. En Heb sinds vorige jaar last van "derealisatie" en drm zit ik nog bij die psycholoog en dat is getriggert door overmatig cannabis gebruik (mijn theorie) maar psycholoog geeft de schuld aan dat ik op veel te jonge leeftijd (14) anti depressiva heb gekregen (andere uitweg was er niet)
En ja, ze hebben nogsteeds n oog erop dat het misschien toch door de cannabis komt, daarom wil ik zeker niet gaan vertellen dat ik harddrugs (ga) gebruiken. haha
Dat maakt niet uit, maar het gaat er vooral om hoe jij je de dagen en misschien wel weken er na gaat voelen.... dan maakt het niet uit of je 4 kwartjes of 2 halfjes heb gehad.dimitri255 zei:ja kweet, maar opzicht met ik geestelijk weer "inorde" al 1 jaar ofzo, maar ben sinds 3 weken zegmaar helemaal gestopt met die prozac en gaat ot nu toe uitstekend!
Ik begin ook met n kwartje (q dance 180er) en dan telkens n kwartje erbij ofzo

jamaar je moet toch ook rekening houden met je lichaams gewicht? Zijn 180ers he :P en k weeg 50kgboenkeng zei:Dat maakt niet uit, maar het gaat er vooral om hoe jij je de dagen en misschien wel weken er na gaat voelen.... dan maakt het niet uit of je 4 kwartjes of 2 halfjes heb gehad.dimitri255 zei:ja kweet, maar opzicht met ik geestelijk weer "inorde" al 1 jaar ofzo, maar ben sinds 3 weken zegmaar helemaal gestopt met die prozac en gaat ot nu toe uitstekend!
Ik begin ook met n kwartje (q dance 180er) en dan telkens n kwartje erbij ofzo
Nogmaals ik zou met een halve beginnen wat ik ook al in me vorige post zei![]()
Volgens mij word aangeraden om maximaal 2x je gewicht in mg te nemen dus dan mag jij 100 mg nemen. Maar denk dat maar weinig mensen het hier de hele avond mee vol houden. Als jij 50 kilo bent zou ik de pil proberen in de 3en te delen. en dan ongeveer met een 3e beginnen.dimitri255 zei:jamaar je moet toch ook rekening houden met je lichaams gewicht? Zijn 180ers he :P en k weeg 50kgboenkeng zei:Dat maakt niet uit, maar het gaat er vooral om hoe jij je de dagen en misschien wel weken er na gaat voelen.... dan maakt het niet uit of je 4 kwartjes of 2 halfjes heb gehad.dimitri255 zei:ja kweet, maar opzicht met ik geestelijk weer "inorde" al 1 jaar ofzo, maar ben sinds 3 weken zegmaar helemaal gestopt met die prozac en gaat ot nu toe uitstekend!
Ik begin ook met n kwartje (q dance 180er) en dan telkens n kwartje erbij ofzo
Nogmaals ik zou met een halve beginnen wat ik ook al in me vorige post zei![]()
5x1.5=75mg
is dat dan start hoeveelheid, of MAXIMALE hoeveelheid per avond of hoe moet ik dat zien ?
Als je helemaal ''in orde'' bent dan kun je er toch gewoon over praten?dimitri255 zei:ja kweet, maar opzicht met ik geestelijk weer "inorde" al 1 jaar ofzo, maar ben sinds 3 weken zegmaar helemaal gestopt met die prozac en gaat ot nu toe uitstekend!
Ja, maar ik heb serotonine tekort in me brein sinds mijn 14e ofzo , drm heb ik dat moeten gebruiken vanaf me 14e. Maar de psycholoog en psychiater zeggen omdat ik nu al een stuk meer ontwikkelt ben (ben nu 16.5 jaar) misschien dat er een ontwikkeling plaats is gevonden dat 't weg is ofzo, daarom ben ik nu gestopt met die anti depressivaTufnut zei:De richtlijn 1 a 2 mg per kg lichaamsgewicht is voor de hele avond en zou voor een beginner ruim voldoende moeten zijn.
Als je helemaal ''in orde'' bent dan kun je er toch gewoon over praten?dimitri255 zei:ja kweet, maar opzicht met ik geestelijk weer "inorde" al 1 jaar ofzo, maar ben sinds 3 weken zegmaar helemaal gestopt met die prozac en gaat ot nu toe uitstekend!
bedankt voor je "bezorgdheid" of hoe ik het het beste kan noemen. Maar ik denk dat ik er zegmaar "rijp" voor ben. Met mijn 12e ben ik verslaafd geweest aan lichamelijke trainingen, sport verslaafde, zo 2jaar lang mee bezig geweest, en at toen niet genoeg, wist ik veel wat calorien waren, dus wat ik verbruikte, kwam er niet bij dus viel best wel af (daarom nu nog steeds dat kleine gewicht >.>)Tufnut zei:OK.. vooruit, je bent wel op zoek naar informatie gegaan. Ik zal je die dan maar geven.
XTC gebruik is niet zonder risico's, zeker niet als er sprake is van psychische problemen. In jou geval zou ik adviseren om e.e.a nog wat tijd te gunnen. Wacht tot je 18 bent en als je dan nog steeds in orde bent kun je XTC gaan gebruiken. Je hersenen hebben zich dan nog wat meer kunnen ontwikkelen én hebben zich beter kunnen herstellen van de depressie. En het mooi is... als je 18 bent heb je nog steeds alle tijd om te expirimenteren!
En ergens denk ik dat je dit zelf ook wel weet, anders had je de vragen wel bij je behandelaar neer gelegd....
Misschien je puistendimitri255 zei:Maar ik denk dat ik er zegmaar "rijp" voor ben
Tufnut zei:En ergens denk ik dat je dit zelf ook wel weet, maar dat je je beslissing al hebt gemaakt, anders had je de vragen wel bij je behandelaar neer gelegd....
Sinasappel zei:Xtc bevat o.a. batterijzuur.
Maar dat wordt ook vloeibaar geproduceerd geloof ik, en dan blijft er wat niet vloeibaars over..
Je moet er in ieder geval ijs bij gooien, maar hoe het precies ging weet ik niet meer
Tufnut zei:Wat er in zit is helemaal niet van belang. Zoals GHB o.a. wordt gemaakt uit gootsteenonstopper zal xtc ook uit verschillende mogelijk zeer giftige stoffen worden gemaakt. het eindresultaat is wat telt. Kijk maar naar salmiak. Dat ontstaat door ammoniak (!) en zoutzuur (!)met elkaar te laten reageren.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."