Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums1e keer xtc vraaagje

1e keer xtc vraaagje

26 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
h
hackyaLid
01-01-2024, 00:00
#1
het is op een klein hardstyle feest waar het erg druk en heet is wat ik me heb verteld. En dan sta ik de hele avond te stampen. is het dan wel verstandig om te nemen of valt dat wel mee?
P
Paperplane.Lid
01-01-2024, 00:00
#2
hackya zei:
het is op een klein hardstyle feest waar het erg druk en heet is wat ik me heb verteld. En dan sta ik de hele avond te stampen. is het dan wel verstandig om te nemen of valt dat wel mee?
Klik om te vergroten...
Als er een chill ruimte is.
b
boenkengLid
01-01-2024, 00:00
#3
hackya zei:
het is op een klein hardstyle feest waar het erg druk en heet is wat ik me heb verteld. En dan sta ik de hele avond te stampen. is het dan wel verstandig om te nemen of valt dat wel mee?
Klik om te vergroten...
als het te druk is zo ik sowieso niet gaan :wink: maar als 't pilletje er in klapt zou ik toch voor de zekerheid ff ruimte zoeken mocht je het ff moeilijk krijgen
n
neurotoxinLid
01-01-2024, 00:00
#4
Nouw als je jezelf niet klemzuipt en daarna nog twee uur wacht met die kwartjes, dan is de alcohol al aardig weg (je bent dan al twee uur niet meer aan het drinken) en dat in combinatie met je nieren die zowat al het water binnenhouden (ooit afgevraagd waarom je nooit naar de wc moet?), kan het in mijn boek best.

Natuurlijk is alcohol slecht. Natuurlijk is XTC slecht. Natuurlijk is de combinatie nog slechter. Natuurlijk zou je veel beter eigenlijk gewoon naar een orkest moeten luisteren, voor twaalf uur je bed in moeten duiken en netjes een leerboek moeten lezen onder de wol. Maar ja...

hackya zei:
het is op een klein hardstyle feest waar het erg druk en heet is wat ik me heb verteld. En dan sta ik de hele avond te stampen. is het dan wel verstandig om te nemen of valt dat wel mee?
Klik om te vergroten...
Als men al specifiek zegt dat het flink heet is, dan is er iets mis met de ventilatie en dan zou ik persoonlijk zeker niet nemen. Ik heb al ervaring met oververhitting in een gote, relatief niet zo drukke zaal met airconditioning. Ik kon toen lekker een uur lang in de rookruimte hangen en daar van de muziek genieten :cry: (terwijl ik piekte!)
P
Paperplane.Lid
01-01-2024, 00:00
#5
neurotoxin zei:
Nouw als je jezelf niet klemzuipt en daarna nog twee uur wacht met die kwartjes, dan is de alcohol al aardig weg (je bent dan al twee uur niet meer aan het drinken) en dat in combinatie met je nieren die zowat al het water binnenhouden (ooit afgevraagd waarom je nooit naar de wc moet?), kan het in mijn boek best.

Natuurlijk is alcohol slecht. Natuurlijk is XTC slecht. Natuurlijk is de combinatie nog slechter. Natuurlijk zou je veel beter eigenlijk gewoon naar een orkest moeten luisteren, voor twaalf uur je bed in moeten duiken en netjes een leerboek moeten lezen onder de wol. Maar ja...

hackya zei:
het is op een klein hardstyle feest waar het erg druk en heet is wat ik me heb verteld. En dan sta ik de hele avond te stampen. is het dan wel verstandig om te nemen of valt dat wel mee?
Klik om te vergroten...
Als men al specifiek zegt dat het flink heet is, dan is er iets mis met de ventilatie en dan zou ik persoonlijk zeker niet nemen. Ik heb al ervaring met oververhitting in een gote, relatief niet zo drukke zaal met airconditioning. Ik kon toen lekker een uur lang in de rookruimte hangen en daar van de muziek genieten :cry: (terwijl ik piekte!)
Klik om te vergroten...


De lever breekt per uur maximaal maar 1 glas af, dus als je 4 biertjes op hebt, en dan 2 uur niks drinkt, zit er nogsteeds 2 biertjes in je systeem. Doe nou maar gewoon lekker nuchter dat pilletje nemen, zeker de eerste keer.


En dat je overheated raakt heeft waarschijnlijk weer te maken met dat je er alcohol bijknalt niet neurotoxin?
n
neurotoxinLid
01-01-2024, 00:00
#6
Paperplane. zei:
En dat je overheated raakt heeft waarschijnlijk weer te maken met dat je er alcohol bijknalt niet neurotoxin?
Klik om te vergroten...
Nope; bijknallen doe ik niet aan. Verder was het ongeveer zo:
1. Duizelig -> rookruimte;
2. "Hey ik voel me weer prima. Even water halen!" -> d bar;
3. Aan de bar in de rij -> Duizelug -> terug naar 1.

Herhaal dit een uur lang...

PS:
Paperplane. zei:
De lever breekt per uur maximaal maar 1 glas af, dus als je 4 biertjes op hebt, en dan 2 uur niks drinkt, zit er nogsteeds 2 biertjes in je systeem. Doe nou maar gewoon lekker nuchter dat pilletje nemen, zeker de eerste keer.
Klik om te vergroten...
En dan nog even dit: je lever functioneert haast niet aan aan de M...
b
bkilla22Lid
01-01-2024, 00:00
#7
zou echt wel een hele gooie beter dan dat je zo half half gaat haha :stoned:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."