#1
het is op een klein hardstyle feest waar het erg druk en heet is wat ik me heb verteld. En dan sta ik de hele avond te stampen. is het dan wel verstandig om te nemen of valt dat wel mee?
Als er een chill ruimte is.hackya zei:het is op een klein hardstyle feest waar het erg druk en heet is wat ik me heb verteld. En dan sta ik de hele avond te stampen. is het dan wel verstandig om te nemen of valt dat wel mee?
als het te druk is zo ik sowieso niet gaanhackya zei:het is op een klein hardstyle feest waar het erg druk en heet is wat ik me heb verteld. En dan sta ik de hele avond te stampen. is het dan wel verstandig om te nemen of valt dat wel mee?
Als men al specifiek zegt dat het flink heet is, dan is er iets mis met de ventilatie en dan zou ik persoonlijk zeker niet nemen. Ik heb al ervaring met oververhitting in een gote, relatief niet zo drukke zaal met airconditioning. Ik kon toen lekker een uur lang in de rookruimte hangen en daar van de muziek genietenhackya zei:het is op een klein hardstyle feest waar het erg druk en heet is wat ik me heb verteld. En dan sta ik de hele avond te stampen. is het dan wel verstandig om te nemen of valt dat wel mee?
neurotoxin zei:Nouw als je jezelf niet klemzuipt en daarna nog twee uur wacht met die kwartjes, dan is de alcohol al aardig weg (je bent dan al twee uur niet meer aan het drinken) en dat in combinatie met je nieren die zowat al het water binnenhouden (ooit afgevraagd waarom je nooit naar de wc moet?), kan het in mijn boek best.
Natuurlijk is alcohol slecht. Natuurlijk is XTC slecht. Natuurlijk is de combinatie nog slechter. Natuurlijk zou je veel beter eigenlijk gewoon naar een orkest moeten luisteren, voor twaalf uur je bed in moeten duiken en netjes een leerboek moeten lezen onder de wol. Maar ja...
Als men al specifiek zegt dat het flink heet is, dan is er iets mis met de ventilatie en dan zou ik persoonlijk zeker niet nemen. Ik heb al ervaring met oververhitting in een gote, relatief niet zo drukke zaal met airconditioning. Ik kon toen lekker een uur lang in de rookruimte hangen en daar van de muziek genietenhackya zei:het is op een klein hardstyle feest waar het erg druk en heet is wat ik me heb verteld. En dan sta ik de hele avond te stampen. is het dan wel verstandig om te nemen of valt dat wel mee?(terwijl ik piekte!)
Nope; bijknallen doe ik niet aan. Verder was het ongeveer zo:Paperplane. zei:En dat je overheated raakt heeft waarschijnlijk weer te maken met dat je er alcohol bijknalt niet neurotoxin?
En dan nog even dit: je lever functioneert haast niet aan aan de M...Paperplane. zei:De lever breekt per uur maximaal maar 1 glas af, dus als je 4 biertjes op hebt, en dan 2 uur niks drinkt, zit er nogsteeds 2 biertjes in je systeem. Doe nou maar gewoon lekker nuchter dat pilletje nemen, zeker de eerste keer.

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."