#1
Euij euij,
ik heb een vraagje. Sinds een jaar gebruik ik MDMA in kristal vorm. Begonnen met 150mg en zit nu op 170mg (deze neem in in capsules in 1x) wat wel een heftige ervaring is. Maar nu heb ik xtc (pil vorm; licht bruine kleur met een pentagram erop). Nu zit in deze pil speed en mdma (+-100mg). Is het verstandig om deze in 1 keer te nemen of beter in halfjes?
Alvast beadnkt
ik heb een vraagje. Sinds een jaar gebruik ik MDMA in kristal vorm. Begonnen met 150mg en zit nu op 170mg (deze neem in in capsules in 1x) wat wel een heftige ervaring is. Maar nu heb ik xtc (pil vorm; licht bruine kleur met een pentagram erop). Nu zit in deze pil speed en mdma (+-100mg). Is het verstandig om deze in 1 keer te nemen of beter in halfjes?
Alvast beadnkt