Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Zelf eet ik altijd flink wat pasta (spagetti of iets dergelijks) 5 a 6 uur van te voren. Erna niets meer. Nooit problemen mee gehad. Let op dat vettig eten wel invloed kan hebben. Dit kan ervoor zorgen dat de pil later en volgens mij eventueel langzamer inslaat. Have fun!"
"Dit soort gelijk "probleem" heb ik vorig jaar gehad. Normaal gebruikte ik kristallen alleen onze sup had op dat moment niks voorhanden dus hadden we via iemand anders witte pentagrams gefixed. Het enige verschil met de ervaring van jou, was dat ik tevens agressief werd indien mensen mij probeerde aan te spreken. Hoog waarschijnlijk lag het aan de pil heb ik me laten vertellen maar in ieder geval kan ik je mijn ritueel geven welk ik hanteer voor gebruik: - Ten eerste je bent naar de freaqshow geweest dat was 31-12-12. Je gaat zaterdag (12-1-13) naar euphoria. Deze tijd is in mijn ogen te kort. - Deze laatste paar dagen goed slapen (minimaal 8 uurtjes) en de middag zelf 2 uurtjes) - Veel fruit eten - Chocolade 85% (ik merk het verschil (placebo? i dont care it works for me) - Pasta als middag eten. Normale porties zoals je altijd tot je neemt Anyhow misschien dat we elkaar zaterdag tegen komen. Het wordt in ieder geval een top feest!"
"zoals reverb als beschreef xtc + alcohol no fun. Ik heb ongeveer drie maal alcohol met xtc gecombineerd. Gewoon vanwege het feest dat ik het idee had dat de pil niet werkte. Dat is ook het enige wat ik me kan herinneren. Door deze combinatie heb ik totale black outs gehad en kan me niks meer van het feest herinneren. Daarbij waren de katers een stuk heftiger. Ik raad het je dus sterk af. Stel je hebt een pil genomen en deze valt tegen. Gewoon geen alcohol drinken want dan wordt de ervaring nog minder en je kan je bijna niets meer herinneren"
"Hey lui, ik heb een beetje mijn mdma gebruik een beetje bijgehouden: Jaar Rust Wat Ervaring Aantal mg 2011 Juni 1e x Kristallen 2e plaats 100,8 Juli Augustus 1,4 Kristallen top 126 September 0,9 Kristallen Kut te veel water gedronken 126 Oktober November 1,8 Kristallen beste ervaring ooit 142,8 December 2012 januari 2,0 Pil Kut Slechte pil nb hoeveel er inzat februari maart 2,5 Kristallen Lekker 139,2 april 0,2 Kristallen top 139,2 mei 0,9 Kristallen top 147,9 mei 0,7 Kristallen Minder + Geheugen kwijt 191,4 juni 1,2 Kristallen top + geheugen kwijt 191,4 Juli augustus 1,7 Kristallen Matig (Te warm + veel water gedronken)147,9 september oktober november 2,8 Kristallen waarschijnlijk pak ik dan 180mg verhouding 1:2 kg/mg Nu heb ik de 1e helft van 2012 een beetje too much gehad naar mijn mening maja... Nu wil ik volgende week weer eentje vatten. Nu zit er wel 3 maanden tussen. Wat denken jullie?"
"Hey gasten een vraag waar ik eigenlijk misschien het antwoord al van weet maar misschien dat dit nieuw voor mensen is. Een maat van me gebruikt no-xlpode. Dit is een zogenaamde pre-workout. Je gebruikt deze voordat je gaat fitnessen om je zogenaamd op te laden. Zelf heb ik het een keer gebruikt en je gaat me er toch een potje tekeer van. Nu gebruikt hij deze 6 weken lang en dan weer 6 weken niet. Iedere keer als hij de pre-workout in dezelfde week heeft gebruikt als dat hij gaat spacen pakt het pilletje altijd minder uit. Nu heb ik het een en ander gelezen over de ingrediënten dat bepaalde aminozuren werken op je neurotransmitters, Er zit zelfs een stofje in dat zorgt dat je dopamine lager wordt. Maar is het dan mogelijk dat hij hierdoor het pilletje minder ervaart?"
"IK had je reactie een tijdje geleden gelezen en moet zeggen dat ik het toch ook ervaar. Gister met een maat van me weze spacen en dit eens aan hem gevraagd. Beide doen we al flink gewichthangen maar we moeten toch zeggen sinds we spacen we meer zweten dan normaal.. misschien dat het komt omdat je nu al een paar keer hebt gebruikt je lichaam meer gaat zweten omdat deze vaak een "hite shock" heeft gehad tijdens het spacen."
"Euij euij, ik heb een vraagje. Sinds een jaar gebruik ik MDMA in kristal vorm. Begonnen met 150mg en zit nu op 170mg (deze neem in in capsules in 1x) wat wel een heftige ervaring is. Maar nu heb ik xtc (pil vorm; licht bruine kleur met een pentagram erop). Nu zit in deze pil speed en mdma (+-100mg). Is het verstandig om deze in 1 keer te nemen of beter in halfjes? Alvast beadnkt"
"Bedankt voor jullie reactie alvast. ik noemde al +-100mg ivm dat de supplier me had ingelicht dat het mogelijk is het gehalte per pil kan verschillen met 20mg. Ik heb even een foto toegevoegd hoe ze eruit zien met grootte. Ik ga ze vanavond gebruiken dus zal de dag erna een verslag proberen te geven hoe ze waren."
"Een infectie is een besmetting van een bacterie maat. Het risico wat je nu gaat oplopen is dat je de kuur niet voor 100% afmaakt. Het risico wat je hierbij loopt is dat je resistente bacteriën gaat kweken. Indien dit gebeurd ben je verder van huis en heb je kans dat je veel zwaardere medicijnen moet gaan slikken. Met kans op meerdere bijwerkingen. Ergste geval kweek je iets dat helemaal niet te genezen is. Klinkt enorm dom maar mensen die hun antibiotica kuur niet voldoende afwerken zijn één van de veroorzakers van resistente bacteriën. Daarbij komt het feit erbij dat het morgen enorm warm gaat worden. Hierbij stijgen tevens de risico's van deze combi. Persoonlijk zou ik het echt niet riskeren. Maar het is jouw'n lichaam en jouw'n infectie"
"Dag lui, wat vinden jullie een lekkere hoeveelheid om te nemen? Gewoon het maximale? of gewoon toch een stapje terug en ipv 200mg 140-160mg?"