#1
Hoi iedereen!
Ik heb me net nieuw aangemeld. Ik ben een dame, naar wat ik hier terug lees posten hier met name mannen?! En ik heb een voorliefde voor X
Tot nu toe heb ik samen met mijn liefje 3 keer X gebruikt, alle keren in een setting van warmte, liefde en seks. 2 keer thuis en 1 keer bij een feest, alle keren heerlijke ervaringen met zo hun eigen charme.
Omdat ik de drug gebruik in een erotische setting, waren de ervaringen heel gesloten. We voelden ons verbonden met elkaar zoals je van X mag verwachten. Gelukkig heb ik ook nog nooit last van de bekende dipjes gehad e.d. Al met al heerlijke ervaringen die zowel mijn partner als ik heel graag (nog eens) beleven.
Het feest was in vergelijking met de thuis trips totaal anders. Ik heb de neiging om in grote gezelschappen mezelf een beetje terug te trekken. Ik ben minder spraakzaam tenzij ik mensen ken. Niet verlegen... gewoon wat meer teruggetrokken. Een vriendin van mij daarentegen ging op alles en iedereen af, tot op het frustrerende aan toe. We konden haar overal vandaan plukken en haar beschermen tegen de minder leuke mannelijke aandacht *zucht*.
Maar daaruit komt wel mijn gevoel over het volgende.
Thuis gebruiken vind ik het prettigste. We hebben alles in de hand en bij de hand. Een controle gevoel dus en tevens het gemak om onder de douche te stappen als je dat wil, te seksen als je zin hebt, wat te drinken te halen zonder rij... You'll get it.
Mijn wantrouwigheid naar mensen toe zal door de X wat versterkt zijn geweest.. maar ik voelde aan alles dat mensen naar me keken. Ze zágen aan me dat ik had gebruikt.
Ik zou graag een wat opener ervaring willen op een feest met X maar zoals die keer ging, doe ik het niet snel nog eens in het openbaar. Hoe gaan jullie daar mee om? En IS het ook echt zo dat mensen het aan je zien?
xxx
enjoy_love
Ik heb me net nieuw aangemeld. Ik ben een dame, naar wat ik hier terug lees posten hier met name mannen?! En ik heb een voorliefde voor X
Tot nu toe heb ik samen met mijn liefje 3 keer X gebruikt, alle keren in een setting van warmte, liefde en seks. 2 keer thuis en 1 keer bij een feest, alle keren heerlijke ervaringen met zo hun eigen charme.
Omdat ik de drug gebruik in een erotische setting, waren de ervaringen heel gesloten. We voelden ons verbonden met elkaar zoals je van X mag verwachten. Gelukkig heb ik ook nog nooit last van de bekende dipjes gehad e.d. Al met al heerlijke ervaringen die zowel mijn partner als ik heel graag (nog eens) beleven.
Het feest was in vergelijking met de thuis trips totaal anders. Ik heb de neiging om in grote gezelschappen mezelf een beetje terug te trekken. Ik ben minder spraakzaam tenzij ik mensen ken. Niet verlegen... gewoon wat meer teruggetrokken. Een vriendin van mij daarentegen ging op alles en iedereen af, tot op het frustrerende aan toe. We konden haar overal vandaan plukken en haar beschermen tegen de minder leuke mannelijke aandacht *zucht*.
Maar daaruit komt wel mijn gevoel over het volgende.
Thuis gebruiken vind ik het prettigste. We hebben alles in de hand en bij de hand. Een controle gevoel dus en tevens het gemak om onder de douche te stappen als je dat wil, te seksen als je zin hebt, wat te drinken te halen zonder rij... You'll get it.
Mijn wantrouwigheid naar mensen toe zal door de X wat versterkt zijn geweest.. maar ik voelde aan alles dat mensen naar me keken. Ze zágen aan me dat ik had gebruikt.
Ik zou graag een wat opener ervaring willen op een feest met X maar zoals die keer ging, doe ik het niet snel nog eens in het openbaar. Hoe gaan jullie daar mee om? En IS het ook echt zo dat mensen het aan je zien?
xxx
enjoy_love