Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsIs het je aan te zien?

Is het je aan te zien?

5 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
e
enjoy_loveLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hoi iedereen!
Ik heb me net nieuw aangemeld. Ik ben een dame, naar wat ik hier terug lees posten hier met name mannen?! En ik heb een voorliefde voor X :wink:
Tot nu toe heb ik samen met mijn liefje 3 keer X gebruikt, alle keren in een setting van warmte, liefde en seks. 2 keer thuis en 1 keer bij een feest, alle keren heerlijke ervaringen met zo hun eigen charme.

Omdat ik de drug gebruik in een erotische setting, waren de ervaringen heel gesloten. We voelden ons verbonden met elkaar zoals je van X mag verwachten. Gelukkig heb ik ook nog nooit last van de bekende dipjes gehad e.d. Al met al heerlijke ervaringen die zowel mijn partner als ik heel graag (nog eens) beleven.

Het feest was in vergelijking met de thuis trips totaal anders. Ik heb de neiging om in grote gezelschappen mezelf een beetje terug te trekken. Ik ben minder spraakzaam tenzij ik mensen ken. Niet verlegen... gewoon wat meer teruggetrokken. Een vriendin van mij daarentegen ging op alles en iedereen af, tot op het frustrerende aan toe. We konden haar overal vandaan plukken en haar beschermen tegen de minder leuke mannelijke aandacht *zucht*.

Maar daaruit komt wel mijn gevoel over het volgende.
Thuis gebruiken vind ik het prettigste. We hebben alles in de hand en bij de hand. Een controle gevoel dus en tevens het gemak om onder de douche te stappen als je dat wil, te seksen als je zin hebt, wat te drinken te halen zonder rij... You'll get it. :grin:
Mijn wantrouwigheid naar mensen toe zal door de X wat versterkt zijn geweest.. maar ik voelde aan alles dat mensen naar me keken. Ze zágen aan me dat ik had gebruikt.

Ik zou graag een wat opener ervaring willen op een feest met X maar zoals die keer ging, doe ik het niet snel nog eens in het openbaar. Hoe gaan jullie daar mee om? En IS het ook echt zo dat mensen het aan je zien?

xxx
enjoy_love
T
TufnutLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ja, mensen kunnen het aan je zien. Maar is dat een probleem of vind jij het een probleem?
Dat jij je vriendin wil beschermen tegen minder leuke aandacht is typerend hoe jij de situatie bent ingegaan denk ik. Dat moet je loslaten als je die open ervaring wil. Ik durf namelijk te wedden dat je vriendin het allemaal wel best vond (of zou hebben gevonden al haar omgeving er relaxter mee was).
j
jaapiLid
01-01-2024, 00:00
#3
kijk eens een keer in de spiegel als je aan de X zit. Let op je pupillen en kaken.

Voor de rest, voor iedereen is de ervaring in elke setting anders. En de een gebruikt
het thuis om een rustig romantisch geil avondje te hebben, en de ander om zich
los te laten gaan op een feest.

Beide is eigenlijk goed, to each his own.
P
Paperplane.Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Als je het op een feest/disco doet waar iedereen gewoon aan de alcohol zit/niemand het gewend is kihjken ze je wel aan als je met ufo's van ogen rondloopt en loopt te kauwen als een koe. Heb dat ook wel eens dat ze me raar aankijken als ik een pilletje, likje, dopje of sleutelpuntje op de wc neem. Zal me echt een worst wezen wie het ziet. Pak gewoon een opener-minded feestje, of doe het, zoals je zelf al prefereerde, thuis met je liefje.

Peace en success!
N
NiandraLadesLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ja, mensen zien het wel. Ik heb het afgelopen weekend op een feest gedaan, vrij normale dosis, en dacht dat het vast wel mee zou vallen als ik gewoon deed alsof er niks aan de hand was, maar toen het eenmaal begon te werken wist ik dat dat 'm niet meer ging worden. :P Ogen en kaken waren veel te overduidelijk en ook de manier waarop ik reageerde was blijkbaar toch net een tikje vreemd (veel reacties gehad, was ook op een feest waar doorgaans niet veel mensen gebruiken).
Maar het is aan jou of je dat als storend ervaart of niet. Ik lette er gewoon niet zo op en genoot van hoe ik me voelde. :)
n
neurotoxinLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik vind het juist prachtig om het tijdens raves te gebruiken, want er is geen sociale druk meer zodat iedereen zijn/haar onbevlekte zelf kan zijn en niemand je judged.

Ik ben het type dat contstant als een malloot na loopt te denken en in sociale situaties met teveel onbekende mensen ervaar ik dat nogal als ongemakkelijk, maar lekker relaxed als ik aan de M zit.

Als je wilt weten of het aan je te zien is, Google dan eens YouTube naar het filmpje waarin Nicolette voor Spuiten & Slikken het inneemt bij haar schoonouders om te kijken of ze het doorhebben. Het is overduidelijk te zien.

Maar het is ook zo dat mensen die er geen ervaring mee hebben het niet doorhebben dat je aan de drugs zit. Wel denken ze waarschijnlijk dat je te hyper/sociaal/te aanwezig bent. Gebruik je een nogal hoge dosis dan zal je er wel echt uit kunnen zien als een mongool, maargoed; who cares?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."